Event Planning 360 From Strategy to Sustainability

Ημερομηνία 16/12/2025 - 17/12/2025, 12:00 πμ
Τοποθεσία ONLINE
Διεύθυνση -, -
Website insete.gr/seminar/event-planning-360-from-strategy-to-sustainability/

Προφίλ Συμμετεχόντων

Επαγγελματίες του συνεδριακού και επαγγελματικού κλάδου, στελέχη επιχειρήσεων MICE, στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων, νέοι διοργανωτές εκδηλώσεων και μέλη DMC/PCO εταιρειών με βασική εμπειρία στον χώρο που επιθυμούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να ευθυγραμμιστούν με τις διεθνείς τάσεις. Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν πιο αναλυτικά για τις τελευταίες τάσεις και καινοτομίες στον κλάδο, ενισχύοντας παράλληλα τις δυνατότητές τους σε ότι αφορά στον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση έργων.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Event Planning 360°: From Strategy to Sustainability” εστιάζει σε όλες τις κρίσιμες πτυχές του επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού, από τον στρατηγικό σχεδιασμό μέχρι την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.

Μέσα από παραδείγματα, ανάλυση case studies και βιωματικές παρουσιάσεις, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον ρόλο των PCOs και DMCs, θα εξασκηθούν στη διαχείριση κινδύνου και θα γνωρίσουν τις νέες τάσεις που αναμορφώνουν τον κλάδο.

Το πρόγραμμα προωθεί μια ολιστική αντίληψη για την οργάνωση εκδηλώσεων, ενσωματώνοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και την τεχνολογία ως θεμέλια της νέας εποχής του MICE Industry.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • 5 Βασικές Αρχές Οργάνωσης Συνεδρίων & Εκδηλώσεων
  • Προκλήσεις και Τάσεις του Κλάδου
  • Ο Κομβικός Ρόλος του PCO
  • PCO & DMC: Ομοιότητες και Διαφορές
  • Διαχείριση Κινδύνου & Αντιμετώπιση Προκλήσεων
  • Venues & Spaces: Επιλογή, Διαπραγμάτευση & Βέλτιστη Αξιοποίηση
  • Καινοτομία, Τεχνολογία και Ψηφιακός Μετασχηματισμός
  • Βιωσιμότητα & Κοινωνική Υπευθυνότητα στα Events
  • Tourism 360° – Ο Επαγγελματικός Τουρισμός ως Μοχλός Ανάπτυξης
  • Από το Σήμερα στο Αύριο: Ο Επαγγελματίας της Νέας Εποχής

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

Σίσσυ Λυγνού, President & CEO AFEA Congress, President IAPCO

Γεννημένη στην Αθήνα, γόνος οικογένειας από το χώρο του τουρισμού, είναι μέτοχος στην εταιρία AFEA S.A Travel & Congress Services, που επί 44 χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα του Συνεδριακού & Επαγγελματικού Τουρισμού – Business Travel, Congresses & Events, MICE. Από τον Οκτώβριο του 2004 εντάχθηκε στο στελεχιακό δυναμικό της AFEA στο Τμήμα Συνεδρίων & Εκδηλώσεων, για να αναδειχθεί στην θέση της Διεύθυνσης του ίδιου τμήματος μέχρι έως και τις αρχές του 2018, όπου ανέλαβε τη θέση της CEO της εταιρίας. Τον Μάρτιο του 2007 εξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο της HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers), όπου της ανατέθηκε ο ρόλος της Ειδικής Γραμματέως, τον οποίο και υπηρέτησε ενεργά. Στις αρχές Μαρτίου 2010, επανεξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου, αυτή την φορά αναλαμβάνοντας τη θέση της Γενικής Γραμματέως, έως και σήμερα για 6 ήδη θητείες. Τον Απρίλιο του 2022 επανεξελέγη στο Δ.Σ, αναλαμβάνοντας τη θέση της Προέδρου του HAPCO & DES, υπηρετώντας έτσι για μία 7η θητεία το Σύνδεσμο. Το Μάιο του 2009, ανέλαβε καθήκοντα Γενικής Γραμματέως της EFAPCO (European Association of Professional Congress Organizers), θέση που κράτησε έως και το Δεκέμβριο του 2018. To Φεβρουάριο του 2021 εξελέγη στο Δ.Σ της IAPCO (International Association of Professional Congress Organizers). Έως τότε, είχε ενεργή δράση ως Ambassador IAPCO, ομιλήτρια σε εκπαιδευτικές δράσεις του Φορέα, στα εκπαιδευτικά σεμινάρια IAPCO EDGE & WEBEDGE, αλλά και μέλος διαφόρων άλλων επιτροπών και ομάδων εργασίας, εκπροσωπώντας πάντα την IAPCO. Συμμετέχει ως ομιλήτρια και mentor σε προγράμματα του Ευρωπαϊκού Φορέα European Cities Marketing. Συμμετέχει ως mentor, εκπαιδεύτρια και μέλος advisory board σε προγράμματα Eκπαιδευτικών Iδρυμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Μαρία Παπαδάκη, Managing Director, EVENT MAKERS DMC ΕΠΕ

Η Μαρία Παπαδάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1968 και εργάζεται στον τουρισμό τα τελευταία 35 χρόνια. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στην Κρήτη και στη συνέχεια με υποτροφία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο Βερολίνου όπου και παρέμεινε να εργάζεται τα πρώτα χρόνια της καριέρας της. Μέχρι το 2004 εργάστηκε ως στέλεχος σε μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις στο χώρο των πωλήσεων και του MICE. Το 2004 ίδρυσε την δική της εταιρεία EVENT MAKERS όπου μέχρι σήμερα είναι μοναδικός ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος. Από το 2010 και μετά η EVENT MAKERS DMC εξειδικεύεται και ασχολείται αποκλειστικά με Meetings & Incentives από το εξωτερικό προς την Ελλάδα.

 

Αντωνία Αλεξάνδρου, HAPCO & DES President, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος Convin S.A.

Η Αντωνία Αλεξάνδρου είναι συνιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της CONVIN S.A.. Γεννήθηκε στην Αθήνα ενώ η καταγωγή της είναι από το Αιγαίο Πέλαγος το οποίο λατρεύει. Μετά την αποφοίτησή της από το Ζωγράφειο Λύκειο, σπούδασε Business (Marketing) στο Πανεπιστήμιο του Exeter στην Αγγλία. Απέκτησε γενική εμπειρία κατά τη διάρκεια της πρακτικής της σε διάφορες ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα, εργάστηκε αρχικά στον τουριστικό τομέα και στη συνέχεια στη ναυτιλία. Η επιστροφή της στον τουρισμό σηματοδότησε την ένταξη της στον κλάδο των συνεδρίων. Τότε ήταν που δέθηκε με αυτόν τον τομέα και αποφάσισε να αφοσιωθεί σε αυτό. Έχοντας αποκτήσει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας σε αυτό τον κλάδο, πραγματοποίησε το όνειρό της να συν-ιδρύσει τη δική της εταιρεία το 2000. Χάρη στην εξωστρέφεια, τη φροντίδα για τους άλλους και την εργατικότητα που την χαρακτηρίζουν, οδήγησε την CONVIN σε μια από τις ηγετικές θέσεις του συνεδριακού τουρισμού.

 

Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Aldemar ResortsA’ Αντιπρόεδρος HAPCO & DES

Ο Αλέξανδρος Ν. Αγγελόπουλος γεννήθηκε το 1972 στην Αθήνα. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης (Boston University) και στη συνέχεια παρακολούθησε International Management στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Boston College.

Είναι Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts, μιας από τις μακροβιότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Δραστηριοποιείται στην οικογενειακή επιχείρηση από το 1995, ενώ παράλληλα διατηρεί συμμετοχική δράση σε διάφορους οργανισμούς και επαγγελματικές ενώσεις ενασχολούμενος συστηματικά με την εφαρμογή νέων ιδεών και πολιτικών τόσο στο χώρο του τουρισμού όσο και στον ευρύτερο επιχειρηματικό κόσμο.

O κ. Αγγελόπουλος συμμετέχει εντατικά σε εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και προγράμματα καθοδήγησης για νέους, φοιτητές, και ανερχόμενους επιχειρηματίες, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια νέων ταλέντων. Ως πρωτοπόρος σε θέματα Βιωσιμότητας στον κλάδο του τουρισμού, το 2018, εντάχθηκε στην Επιτροπή του νεοσύστατου τότε κέντρου βιωσιμότητας Sustainability Development Center on Governance and Public Law. Από το 2019 έως το 2024 δίδασκε «Βιώσιμη Ανάπτυξη στον Τουρισμό» στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Βιοoικονομίας, Κυκλικής Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιά. Για την αφοσίωσή του στις βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές αναγνωρίστηκε περαιτέρω το 2021, όταν τιμήθηκε ως «Υπεύθυνος Ηγέτης Βιωσιμότητας» στα Hellenic Responsible Business Awards.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 8 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, 10:00-14:00

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, 10:00-14:00

Χάρτης

Φόρτωση χάρτη...

Γεωγραφική Περιοχή

Κατηγορίες Συνεδρίου

  • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Ανθρώπινο Δυναμικό – Management – Marketing – Συμβουλευτική… )
  • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ (Γαστρονομικός – Αναψυχής – Συνεδριακός – Ιατρικός – Εναλλακτικός Τουρισμός… )
  • Το SYNEDRIO.gr είναι ανεξάρτητο Ενημερωτικό Site Συνεδρίων. Δεν διοργανώνει, δεν έχει σχέση με τα αναφερόμενα Συνέδρια και δεν έχει άλλες πληροφορίες. Προσπαθούμε για την ορθότητα των πληροφοριών. Αλλά να τις επιβεβαιώνετε.

    Παρακαλούμε τους Διοργανωτές να μας στέλνουν τις Διορθώσεις ή τις Συμπληρωματικές πληροφορίες των Καταχωρημένων Συνεδρίων στο e-mail: elena [at] synedrio.gr