Η βραδιά είναι ζεστή και υγρή. Τέλη Σεπτεμβρίου του 2000. Κτήμα Πεντελικόν στην Βαρυμπόμπη. Οι καλεσμένοι περιδιαβαίνουν χαζεύοντας και συζητώντας μεταξύ τους, απολαμβάνοντας τα δροσερά εξωτικά cocktails. O Maitre τους οδηγεί ευγενικά σιγά – σιγά στα τραπέζια τους. Χαμηλά φώτα, αλλά πρόσωπα ευδιάκριτα. Ηρεμία.
Ξαφνικά πίσω από τον γκρίζο τοίχο αρχίζουν να ξεπηδούν καπνοί.Δυνατή μουσική… “Μission Impossible”. To σκηνικό αλλάζει. Μεγάλοι προβολείς φωτίζουν το χώρο. Θόρυβοι από τρυπάνια. Μέρος του τοίχου πέφτει. Ευρύστερνοι άντρες με φόρμες εργασίας εμφανίζονται μέσα από τον τοίχο και τους καπνούς κρατώντας δύο τεράστια τρυπάνια ΜΑΚΙΤΑ. Περνούν ανάμεσα από τον έκπληκτο κόσμο και εξαφανίζονται στην νύκτα. Άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων ΜΑΚΙΤΑ προσπαθούν να καθησυχάσουν τον κόσμο, ενώ τα φώτα χαμηλώνουν και πάλι. Η μουσική αλλάζει ρυθμό. Γίνεται απαλή και ο τοίχος βιολετί. Κομμάτια του τοίχου βρίσκονται ακόμα πεσμένα ανάμεσα στους θαμώνες.
Μία δυνατή φωνή διαταράσσει την ηρεμία της νύκτας… “Κυρίες και κύριοι, η Νόνη Δούνια και η Αννίτα Ναθαναήλ”… Έκπληξη. Η Μουσική δυναμώνει. Καπνοί. Και από το άνοιγμα του τοίχου εμφανίζονται οι δύο κυρίες συνοδευόμενες από τους άνδρες της MAKITA. Ο κόσμος χειροκροτεί έκθαμβος. Την ίδια στιγμή στις 4 γωνίες, τα vidi-walls παίζουν με δυνατή μουσική trailers της ΜΑΚΙΤΑ… και η θεαματική παρουσίαση αρχίζει…”
Αυτό που μόλις διαβάσατε δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Είναι ένα Action Live Event που διοργάνωσε η Ηellenic Tours. Επιστημονική φαντασία , υποθέσεις , πραγματικά σενάρια, ασκήσεις επί χάρτου, εικονική αδρεναλίνη και φαιά ουσία συνθέτουν το σκηνικό δράσης που σχεδίασε η ομάδα Event Management της Hellenic Tours για την νύκτα εγκαινίων της εταιρείας ΜAKITA ΕΛΛΑΣ.
Η ΜΑΚΙΤΑ CORPORATION είναι μία βιομηχανία διαφοροποιημένης παραγωγής ηλεκτρονικών εργαλείων που αποτελείται από 9 εργοστάσια, 3 εκ των οποίων στην Ευρώπη. Όλα άρχισαν το 1915, όταν ο κ. Makita δημιούργησε στην Ιαπωνία, μία επιχείρηση ηλεκτρικών μηχανών. Σήμερα με μία σειρά πάνω από 1000 εργαλεία, η Makita Corporation είναι ο παγκόσμιος ηγέτης των επαγγελματικών ηλεκτρικών εργαλείων.
Εδώ και ένα χρόνο λειτουργεί και στην Ελλάδα με την επωνυμία ΜΑΚΙΤΑ ΕΛΛΑΣ. Επί τη ευκαιρία, λοιπόν, της συμπλήρωσης ενός έτους λειτουργίας της, η ΜΑΚΙΤΑ ΕΛΛΑΣ αποφάσισε να διοργανώσει τα εγκαίνιά της με εντυπωσιακό τρόπο και να επιβάλλει την παρουσία της στον Ελληνικό χώρο.
Η Μakita Hellas έψαχνε μία ομάδα, έναν ιδιώτη ή ακόμα και μία εταιρεία, που να είναι ειδικευμένη στην διοργάνωση παρόμοιων events. Mε την λογική αυτή άρχισαν την έρευνα. Στελέχη της ΜΑΚΙΤΑ έψαχναν οκτώ μήνες πριν, για να βρούν τον κατάλληλλο διοργανωτή. Μία ιδέα, όμως, του Γενικού Dieuhumto} της ΜΑΚΙΤΑ, κ. Ιωάννη Καρύδη, έδωσε την λύση… Hellenic Tours. Με επιστολή του, ζήτησε να σχεδιάσουν και να στείλουν εντός 10 ημερών την πρότασή τους για ένα πρωτότυπο event.
Το σχέδιο “δράσης” που κατατέθεσε η ομάδα της Hellenic Tours εισέπραξε θετικά σχόλια, ιδίως από τον Ιάπωνα Πρόεδρο. Kαι η επιχείρηση ξεκίνησε… Περίπου 10 άτομα της ομάδας του Event Management ασχολήθηκαν με την πραγματοποίηση του event σε συνεργασία με την εταιρεία PPV.
To αποτέλεσμα; Mία πρωτοποριακή παραγωγή που συνδύαζε το Action Live Event με ένα εντυπωσιακό δείπνο Galα με αρκετό σασπένς και πολύ glamour, με προσκεκλημένους 600 dealers της Μakita από όλη την Ελλάδα, την ευγενή παρουσία του Προέδρου της Makita Corporation και του πρέσβυ της Ιαπωνίας.
“H σχεδίαση δεν είναι θέμα μαθηματικού τύπου” λένε οι υπεύθυνοι του Hellenic Tours. “Δεν υπάρχει καμία μυστική συνταγή σχετικά με το τρόπο σχεδίασης ενός production event. Εμείς ακολουθούμε μόνο ένα κανόνα…την φιλοσοφία μας – Service in Action!
Ο πελάτης παίζει το βασικό ρόλο. Πρέπει να είμαστε πάντα σε θέση να κατανοήσουμε τις ανάγκες του. Τι είναι. Τι ζητάει από εμάς. Και να επικεντρωθούμε στην ουσία της ιδέας. Η σχεδίαση ενός event δεν λέει τίποτα από μόνη της, εκτός αν χρησιμοποιηθεί να συνενώσει την μορφή και την λειτουργικότηκα σε κάτι που μιλάει από μόνο του. Δηλαδή να είναι εύκολα κατανοητή από το κοινό που απευθύνεται και παράλληλλα να εντυπωσιάζει.”
Kαι συνεχίζουν… “Στόχος μας είναι να εκπλήσουμε με ασυνήθιστες πρωτοβουλίες, ώστε να δραπετεύουμε από την αυξανόμενη αίσθηση πλήξης που προξενεί η ανάπτυξη μαζικών προϊόντων “event”. Πώς μπορούμε να τραβήξουμε την προσοχή όταν κυκλοφορεί τόσος ενθουσιασμός και καινοτομία; To λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σεβαστούμε τις σκέψεις του πελάτη μας, όπως αυτός το θέλει να είναι, και να δημιουργήσουμε ένα concept. Η σχεδίαση βασίσθηκε στο “Mission Impossible” καθώς η MΑΚΙΤΑ ήθελε το event αυτό να διέπεται από την αρχή μέχρι το τέλος από το… Action.”
Ένας τεράστιος τοίχος από αφρώδες υλικό σε γκρί χρώμα στήθηκε στον χώρο του Κτήματος Πεντελικού, ώστε να μοιάζει ένα με το περιβάλλον και να μην είναι ευδιάκριτος με την πρώτη ματιά. Τo αρχικό concept ήταν σχετικά απλό, αλλά η εξέλιξη έπρεπε να είναι μεγαλειώδης. Έτσι τοποθετήθηκαν 4 vidi-walls, μηχανήματα εκτόξευσης καπνού και ειδικά ηχητικά εφφέ που να παραπέμπουν σε action.
Oι κυρίες Δούνια και Ναθαναήλ κλήθηκαν να συμμετάσχουν στο event αυτό ως παρουσιάστριες της εταιρείας και των ομιλητών. Η παρουσία τους ήταν πραγματικά το… “clue” της βραδιάς. Η έκπληξη. Και η νύκτα συνεχίσθηκε με lecakopqep]r δείπνο Gala, με εδέσματα άρτια επιμελημένα από τον chef του Πεντελικού. Bραδιά γεμάτη μουσική, χορό μέχρι τις πρωινές ώρες και happenings, με τις αιθέριες παρουσίες των δύο top models να αναμιγνύονται με τους καλεσμένους.
“Διεκδικούμε Φήμη. Στο Hellenic Tours έχουμε ένα όραμα. Θέλουμε να διαφέρουμε. Σ’ έναν κόσμο που κατακλύζεται από πλαστική και επιφανειακή δεοντολογία, πιστεύουμε στη διανόηση και την ενδελεχή εργασία. Θέλουμε τα “προϊόντα” μας να ξεχωρίζουν και να αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία. Αισθανόμαστε υποχρεωμένοι να δημιουργούμε συνεχώς προκλήσεις προς τους εαυτούς μας, με λύσεις που μοιάζουν ανέφικτες. Μόνο έτσι μπορούμε να δημιουργήσουμε την έκπληξη. Ποτέ δεν πρόκειται να μιμηθούμε ή να προσποιηθούμε. Θα παραμείνουμε πρωτοπόροι, επειδή αυτό περιμένει ο κόσμος από εμάς”.
(Απρίλιος 2001)