SITE: Crystal Awards 2015
Excellence in Incentive Travel: North America

Τα Crystal Awards διοργανώνονται από τη SITE (Society for Incentive Travel Excellence) και βραβεύουν τις καλύτερες διοργανώσεις ταξιδιών κινήτρων της χρονιάς. Στο παγκόσμιο συνέδριο της SITE στο Νέο Δελχί της Ινδίας έγινε η απονομή των βραβείων για το 2015, όπου βραβεύτηκαν τα καλύτερα ταξίδια κινήτρων, που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο από την 1η Μαΐου 2014 έως την 30η Απριλίου 2015. Οι συμμετοχές αξιολογήθηκαν από ανεξάρτητη επιτροπή κριτών, οι οποίοι έκαναν την αξιολόγησή τους με κριτήριο την απόδοση των επενδύσεων, τη δημιουργικότητα, τις πρακτικές βιωσιμότητας, το κόστος διαχείρισης / προϋπολογισμού και την ικανότητα αντιμετώπισης προκλήσεων.

ytdsclpp

Όταν μια μεγάλη εταιρεία χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών θέλησε να ευχαριστήσει τις κορυφαίες επιδόσεις -των υπαλλήλων της- στις πωλήσεις, η USMotivation ανέλαβε να εκτελέσει ένα πρόγραμμα, που ξεπέρασε τις προσδοκίες του πελάτη. Περίπου 180 συμμετέχοντες ταξίδεψαν στην  στο Fairmont Scottsdale Princess στην Αριζόνα στις ΗΠΑ για μία μουσική εκδήλωση που αποτελούνταν από χαλάρωση, δικτύωση και περιπέτεια. Η μουσική επιλέχθηκε ως θέμα της εκδήλωσης, λόγω του τρόπου που φέρνει σε επαφή ανθρώπους διαφόρων ηλικιών, πολιτισμών και ενδιαφερόντων.

Αποτελεσματικότητα

Στόχος του του προγράμματος ήταν η ανταμοιβή της σκληρής δουλειάς των υπαλλήλων στις πωλήσεις. Δόθηκε ιδιαίτερη φροντίδα καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ώστε να αισθανθούν οι συμμετέχοντες ότι εκτιμήθηκαν οι προσπάθειές τους.

Η Δημιουργική προσέγγιση

Αν και τα συνήθη θέματα σε προγράμματα παροχής κινήτρων στην Αριζόνα είναι η έρημος, οι καουμπόηδες και το γκολφ, η USMotivation συνειδητοποίησε ότι το πρόγραμμα χρειάζεται ένα διαφορετικό και μοναδικό θέμα που να ταιριάζει σε όλες τις ηλικίες. Έτσι, συναυλίες και διάφορες άλλες μουσικές εκδηλώσεις έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η Εκτέλεση του προγράμματος

Εκτός από την αναγνώριση των προσπαθειών των υπαλλήλων, ήταν σημαντικό για τον πελάτη να δημιουργήσει και ένα περιβάλλον όπου οι συμμετέχοντες θα μπορούσαν να δικτυωθούν και να οικοδομήσουν σχέσεις. Ο πελάτης ζήτησε ένα χώρο φιλοξενίας, όπου η ομάδα θα μπορούσε να συναθροίζεται. Λόγω του μεγέθους της ομάδας, αυτό αποδείχθηκε μεγάλη πρόκληση. Η USMotivation συνεργάστηκε με το ξενοδοχείο για να δημιουργήσει ένα ειδικό χώρο όπου οι συμμετέχοντες θα μπορούσαν να συναθροίζονται και να κοινωνικοποιηθούν, και ο πελάτης δεν χρειάστηκε να πληρώσει ειδικά για αυτό.

Μετάφραση/Προσαρμογή: Έλενα Καραγκούνη