Η εκδήλωση τελειώνει, οι ομιλίες κλείνουν και… τα «τσαντάκια» περιμένουν στην έξοδο. Το περιεχόμενό τους; Δελτία τύπου, ενημερωτικά φυλλάδια και άλλα χαρτιά, που πιθανότατα θα καταλήξουν ξεχασμένα σε ένα γραφείο, πριν καν διαβαστούν. Χωρίς αμφιβολία ένα «δωράκι» αποχαιρετισμού είναι ευχάριστο για τον επισκέπτη. Η περιέργεια και ο ενθουσιασμός της ανακάλυψης είναι χαρακτηριστικά στοιχεία της ανθρώπινης φύσης και το άνοιγμα ενός δώρου μας κάνει έστω και για λίγα δευτερόλεπτα να αισθανόμαστε παιδιά. Γιατί όμως το ενδιαφέρον του παραλήπτη να σταματήσει, μόλις ανοίξει το πακέτο και να μη διατηρηθεί ακόμη και αφού δει το περιεχόμενό του;
Η εκδήλωση τελείωσε και έμειναν μόνο ιδέες, σκέψεις και προβληματισμοί και η μόνη χειροπιαστή ανάμνηση είναι το δωράκι σας. Αντί να προσφέρετε στους καλεσμένους ένα τυποποιημένο δώρο, εκπλήξτε τους και δώστε τους λόγο για να μην σας ξεχάσουν και να φύγουν ικανοποιημένοι.
Βασικά συστατικά επιτυχημένου δώρου
Πρωτίστως, ένα πρωτότυπο δώρο σίγουρα θα κλείσει επιτυχημένα την εκδήλωσή σας αφήνοντας τις καλύτερες των εντυπώσεων στους επισκέπτες, χωρίς απαραίτητα να πονέσει η τσέπη σας. Αναμφίβολα, η πρωτοτυπία δίνει ιδιαίτερη αξία σε ένα δώρο, όμως τα δώρα που είναι μόνο πρωτότυπα εμφανίζονται ταχύτατα σαν πυροτεχνήματα και με την ίδια ταχύτητα καταλήγουν στη λήθη. Για να αποφύγετε, λοιπόν, δώρα που πιθανότοτα θα καταλήξουν κάπου ξεχασμένα, μην αμελήσετε ένα εξίσου βασικό συστατικό, τη χρηστικότητα. Επιπροσθέτως, απαραίτητο είναι να υπάρχει κάποια σύνδεση με την εκδήλωση, ώστε να μην φανεί το δώρο άκαιρο και άτοπο. Τέλος, εάν θέλετε οι καλεσμένοι να χρησιμοποιήσουν το δώρο σας, καλή θα ήταν η αποφυγή εταιρικών λογοτύπων και διαφημιστικών μηνυμάτων. Συνεπώς, ένα δώρο χρήσιμο, σχετικό με την εκδήλωση, πρωτότυπο και αισθητικής αξίας, σίγουρα θα κερδίσει το κοινό σας!
Εμείς σας παραθέτουμε ενδεικτικά κάποιες προτάσεις και ελπίζουμε να σας εμπνεύσουν και να σας παρακινήσουν να βρείτε ακόμη δημιουργικότερες ιδέες:
Πρωτοτύπησε!
Στικάκια USB, στιλό, τσάντες: Ένα κλασικό δώρο, μπορεί να είναι και μοναδικό. Δώρα, όπως στικάκια USB, στιλό, τσάντες, είναι χρήσιμα, οικονομικά και προσφέρονται στην αγορά σε άπειρα πρωτότυπα σχέδια. Για παράδειγμα, σε ένα συνέδριο οινολόγων, ένα στικάκι σε σχήμα φελλού θα ήταν πρωτότυπο και σίγουρα ένας έξυπνος τρόπος για να δοθεί το δελτίο τύπου. Σε άλλη περίπτωση, σε ένα συνέδριο δικηγόρων θα μπορούσε να δοθεί στους συμμετέχοντες μία μικρή ζυγαριά ως σύμβολο της δικαιοσύνης.
Ικανοποίησε!
Σοκολατένιοι πειρασμοί: Κανένα δώρο δεν έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας από την σοκολάτα. Μικρή, οικονομική, γευστική και εύκολα μετατρέψιμη σε δημιουργική πρόταση. Πώς; Φανταστείτε μία σοκολάτα, στο περιτύλιγμα της οποίας θα είναι γραμμένο ένα δελτίο τύπου. Ναι, φυσικά και θα το έχετε ήδη στείλει μέσω e-mail αλλά γιατί όχι και με αυτόν τον …ιδιαίτερο τρόπο.
Τόλμησε!
Health Kit: Τολμηρές ιδέες μπορεί αρχικά να φαντάζουν παράλογες, όμως, αν αντιμετωπιστούν με χιούμορ, μπορεί να γίνουν θέμα συζήτησης και θετικής διαφήμισης. Για παράδειγμα, η προφορά ενός κουτιού πρώτων βοηθειών, μετά από μια σειρά ατελείωτων διαλέξεων, πολύωρης ορθοστασίας, κούρασης και ταλαιπωρίας, θα μπορούσε να είναι ένας χιουμοριστικός τρόπος, αφενός για να δείξετε ενδιαφέρον για τους καλεσμένους και κατανόηση για την κούρασή τους, και αφετέρου για να ελαφρύνετε την ατμόσφαιρα, κερδίζοντας χαμόγελα και βλέμματα έκπληξης. Ποιός δεν θα ξαφνιαζόταν στη θέα ενός κουτιού που περιέχει γάζες, τραυμαπλάστ και ασπιρίνες, ενώ περίμενε ένα στιλό και ένα CD; Πρόκειται, λοιπόν, για ένα πρωτότυπο, χιουμοριστικό, χρήσιμο αλλά και οικονομικό δώρο, που σίγουρα δεν θα αφήσει αδιάφορους τους καλεσμένους σας.