1. Πώς -σύμφωνα με τη δική σας εμπειρία- εξελίχτηκε ο συνεδριακός τομέας στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια;
Μετά τον Covid και το άνοιγμα των ταξιδιών πίστευα ότι και ο συνεδριακός τουρισμός θα είχε λάβει το μερίδιο της αύξησης που του αναλογεί. Παρ’ όλες της ιδιωτικές προσπάθειες που γίνονται παραμένει στάσιμος και χωρίς ουσιαστική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, όμοιες με την Ελλάδα, είναι πολύ πιο μπροστά από την χώρα μας, γιατί έχουν επενδύσει σε αυτό! Η έλλειψη ενός στρατηγικού σχεδιασμού και στοχευμένης προβολής στο προϊόν αυτό, στερεί από την χώρα μας σημαντικά οικονομικά οφέλη και όχι μόνο. Η προσπάθεια της εταιρείας μας εδώ και 15 χρόνια, που ειδικεύεται αποκλειστικά στον συνεδριακό τουρισμό, ανταμείβεται από την εμπιστοσύνη των πελατών και συνεργατών μας, με αποτέλεσμα να αισιοδοξούμε για το μέλλον, παρ’ όλες τις δυσκολίες.
2. Ποια τα οφέλη της ελληνικής οικονομίας/κοινωνίας από τα συνέδρια;
Τα οφέλη είναι πολλά από τα συνέδρια. Εκτός από την προβολή του τόπου διεξαγωγής ενός συνεδρίου, είναι και η ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας σε αρκετά επαγγέλματα που εμπλέκονται σε αυτό. Ο κάθε τόπος, ανάλογα την εποχικότητα, είναι ξεχωριστός και έχει να προσφέρει στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού, με αντισταθμιστικά οφέλη για την οικονομία μας.
3. Τι είναι αυτό που κάνει το συνεδριακό τουρισμό της χώρας μας να ξεχωρίζει, σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Βασικά θα πρέπει να δούμε τι είναι αυτό που κάνει γενικά τον τουρισμό της χώρας μας να διαφέρει από τους ανταγωνιστές μας. Πρωτίστως οι καιρικές συνθήκες. Η γεωγραφική θέση, το ήπιο κλίμα όλο το έτος, η ιστορία μας, η γαστρονομία μας, αλλά και οι οικονομικές τιμές, έναντι άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων, μας δίνουν ένα προβάδισμα στον ανταγωνισμό. Εάν υπήρχαν οι κατάλληλες υποδομές για φιλοξενία μεγάλων διεθνών συνεδρίων σε όλη την Ελλάδα, η εικόνα θα ήταν σαφώς καλύτερη. Θα μπορούσαν τα οφέλη στην χώρα μας, ιδιαίτερα την χαμηλή περίοδο, να ήταν τεράστια.
4. Πώς βλέπετε το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα;
Πάντα ήμουν αισιόδοξος. Έτσι και τώρα, θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν ευκαιρίες για το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα. Εξ’ άλλου δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η Ελλάδα συνεχώς ανεβαίνει σκαλοπάτια στην παγκόσμια κατάταξη, θέλει όμως προσπάθεια για να μην χάνονται πολύτιμες ευκαιρίες .
5. Τι αλλαγές πιστεύετε θα έκαναν καλύτερο το συνεδριακό τουρισμό της χώρας μας;
Επένδυση στο 3πτυχο καινοτομία, πρωτοτυπία και ανανέωση στο συνεδριακό προϊόν. Χρειάζεται στοχευμένη διαφήμιση και στήριξη από την πολιτεία με οργανωμένο σχέδιο και εθνική προβολή. Με σταθερά βήματα και συνεργασίες με διεθνείς φορείς να προβάλουμε το νέο πρόσωπο της Ελλάδας στον συνεδριακό τουρισμό. Δημιουργία σύγχρονων συνεδριακών κέντρων. Υποδομές για κοινωνικές εκδηλώσεις. Αναβάθμιση των υποδομών (συγκοινωνίες, χώροι αφίξεων / αναχωρήσεων σε αεροδρόμια). Εκπαίδευση στελεχών στα τουριστικά επαγγέλματα.
6. Ποια η συμβολή της επιχείρησης σας στο συνεδριακό τουρισμό της χώρας;
Η CCBS Greece έχει διοργανώσει αρκετά συνέδρια σε όλη την Ελλάδα. Οι επισκέψεις μας (διοργανώσεις συνεδρίων) σε Αθήνα, Κρήτη, Κέρκυρα, Ναύπλιο, Καλαμάτα, Σκιάθο, Χαλκιδική, Κω, Ρόδο, αλλά και σε άλλες περιοχές, έχουν προσφέρει σημαντική οικονομική ανάσα στην τοπική κοινωνία σε περιόδους low season. Συνεχίζουμε με τον ίδιο επαγγελματισμό και υπευθυνότητα, να διοργανώνουμε συνέδρια και προτείνουμε λύσεις / προτάσεις στους πελάτες μας, σε όλη την Ελλάδα για τα συνέδρια τους.
7. Ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημά σας;
Με τεράστια επιτυχία έχουμε διοργανώσει από την αρχή της λειτουργίας μας, αρκετά Διεθνή και Εθνικά Επιστημονικά συνέδρια, με πρωταρχικό στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών μας.Ο Επαγγελματισμός, οι γνώσεις και εμπειρία του προσωπικού της εταιρείας μας, η συνεχής εκπαίδευση, η διαφάνεια, η ικανοποίηση στην ανάθεση κάθε ΝΕΟΥ έργου , η επένδυση στην τεχνογνωσία που απαιτείται για να ανταπεξέλθουμε στα νέα δεδομένα της αγοράς, αλλά και η στενή συνεργασία που έχουμε με τους οργανωτές πελάτες μας, μας καθιστούν μια εταιρεία με προοπτική στο μέλλον, την οποία μπορεί να εμπιστευτεί ο πελάτης για την διοργάνωση του συνεδρίου του.
8. Ποιοι οι στόχοι της επιχείρησής σας για τα επόμενα χρόνια;
Στόχος της επιχείρησης μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας, με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, πρωτοποριακές ιδέες και λύσεις για κάθε εκδήλωση που αναλαμβάνουμε.
Άρθρο από την έντυπη έκδοση του SYNEDRIO Magazine and Guide.
Διαβάστε το τεύχος 54 εδώ: www.synedrio.gr/entypo

