Χορηγία… στα μέτρα της Digital Εποχής

της Έλενας Καραγκούνη

Διαφημιστικά banner, δωρεάν δείγματα προϊόντων, μεγάλες οθόνες με διαφημιστικά μηνύματα και πολλά άλλα αποτελούν την παραδοσιακή προβολή των χορηγών σε μία εκδήλωση. Ωστόσο, η νέα εποχή της Τεχνολογίας και του Διαδικτύου δίνει ευκαιρίες για νέους και πιο σύγχρονους τρόπους διαφήμισης, που σίγουρα δεν θα περάσουν απαρατήρητοι στον επισκέπτη. Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, κάποιες ιδέες που ταιριάζουν περισσότερο με το πνεύμα των καιρών και που ελπίζουμε να εμπνεύσουν ακόμη πιο δημιουργικές ιδέες.

Events Apps 

1

Χρηματοδότηση εφαρμογών σχετικών με το event, που να παρέχουν το πρόγραμμα της εκδήλωσης και χάρτη με οδηγίες για τον τόπο διεξαγωγής της. Πρακτική με θετικά αποτελέσματα και για την ίδια την εκδήλωση (προσέλκυση περισσότερων ατόμων) αλλά και για τους χορηγούς, που μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτές τις εφαρμογές, τοποθετώντας banner σε κάποια σημεία της εφαρμογής, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να έχουν πλήρη ενημέρωση για τον αριθμό των ατόμων που κατέβασαν την εφαρμογή και έκαναν “κλικ” στο banner τους.

Προσοχή: η ύπαρξη πολλών χορηγών και συνεπώς πολλών διαφημιστικών banner στην εφαρμογή μπορεί να κουράσει τους χρήστες και να φέρει αντίθετα αποτελέσματα.

 

Stand… Φόρτισης

2

H ύπαρξη stand για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών, σίγουρα θα φανεί πολύ χρήσιμη σε ένα event. Σε αυτήν την περίπτωση, ο χορηγός μπορεί να νοικιάσει το σχετικό εξοπλισμό ή να προωθήσει το δικό του εξοπλισμό, εάν διαθέτει. Πρακτική που επιτυγχάνει ταυτόχρονα αποτελεσματική διαφήμιση αλλά και ανακούφιση των παρευρισκομένων από το άγχος της «χαμηλής μπαταρίας» του κινητού ή του tablet τους.

Προσοχή: Απαραίτητη η ύπαρξη πινακίδας που θα προειδοποιεί τους χρήστες ότι οι ίδιοι φέρουν την ευθύνη των αντικειμένων τους, σε περίπτωση φθοράς ή κλοπής από τρίτους.

Free Wi-Fi

3Η προσφορά δωρεάν ασύρματης σύνδεσης στο Ίντερνετ, αν και δεν αποτελεί ιδιαίτερα πρωτότυπη ιδέα, δεν χωράει αμφιβολία ότι θα εκτιμηθεί δεόντως από τους παρευρισκομένους, αποδεικνύοντας πως μία απλή κίνηση, μπορεί να έχει τελικά μεγάλη επιτυχία. Στην προκειμένη περίπτωση, οι διοργανωτές της εκδήλωσης γλιτώνουν τα έξοδα της ασύρματης σύνδεσης, οι παρευρισκόμενοι είναι ευχαριστημένοι καθώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη σύνδεση δωρεάν, η εκδήλωση θα κοινοποιηθεί από περισσότερους χρήστες στα social media και φυσικά ο χορηγός θα έχει εξασφαλίσει ότι όλοι θα προσέξουν το banner του, όταν θα μπαίνουν στη σχετική σελίδα στο Ίντερνετ για να κάνουν log in.