Όταν στην CONFEX ’97 έδωσα το περιοδικό ΣΥΝΕΔΡΙΟ σε όλους όσους συμμετείχαν και σε πολλούς ειδικούς επισκέπτες, όλοι εξεπλάγησαν για τις προόδους του Συνεδριακού Προορισμού: Ελλάδα – Κύπρος (θα το πω… και για την ποιότητα του περιοδικού). Δεν θα ήταν υπερβολή αν τονίσω ότι κάναμε εθνική πολιτική προβολής του Συνεδριακού μας Τουρισμού. Και δεν είναι αιχμή στις φιλότιμες προσπάθειες του ΕΟΤ Λονδίνου. Με τα κονδύλια που είχε, μοίρασε λίγες φωτοτυπίες δακτυλογραφημένων σελίδων και ένα μικρό ανάτυπο διαφημιστικής καταχώρησης σε βρετανικό περιοδικό.
Το θέμα είναι αλλού. Ζητάμε από τον ΕΟΤ και δίνουμε ΔΩΡΕΑΝ όσα αντίτυπα χρειάζονται του περιοδικού ΣΥΝΕΔΡΙΟ για διανομή στις ειδικές εκθέσεις.
Δεν γίνεται, λένε!
Μα στον πάγκο που τοποθετούν τα φυλλάδια μπορούν να βάζουν και όλα τα ειδικά περιοδικά π.χ. τα συνέδρια στις CONFEX, EIBTM,IT & ME, τα γενικού τουρισμού αλλού, εκείνα για τα campingαλλού…
Σε τελευταία ανάλυση δεν είπαμε να σταματήσει να τυπώνει φυλλάδια. Ή να σταματήσει να βάζει καταχωρίσεις / αφιερώματα σε ξένα περιοδικά.
Μεγάλη επιτυχία για τη Συνεδριακή μας Βιομηχανία η επικείμενη πραγματοποίηση του 23ου Συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ογκολόγων στην Ελλάδα. (Το Νοέμβριο του 1998 στο χώρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας με διοργανωτή τη Zita Congress που διευθύνεται από τον κ. Ζαχαρία Καπλανίδη). Θα το παρακολουθήσουν τουλάχιστον 7.000 άτομα από όλη την Ευρώπη.
Να μια ευκαιρία της πολιτείας να αποδείξει ότι ενδιαφέρεται για το Συνεδριακό Τουρισμό. Να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις στο Στάδιο, ώστε η επιτυχία του να βοηθήσει στην πραγματοποίηση και άλλων μεγάλων Συνεδρίων.
Καλό το να πουλάς incentives και Congresses. Αν πιστεύεις όμως σ’ αυτά – και για τη δική σου εταιρεία – ακόμη καλύτερα.
Η Greocotel φαίνεται να πιστεύει. Έτσι πραγματοποίησε τη 10ηετήσια συνάντηση εργασίας των διευθυντών των ξενοδοχείων της (αρχές ’97) στην Δομηνιακή Δημοκρατία της Καραϊβικής.
Εκτός Ελλάδας… Εντός Ελληνικού χώρου. Η Κύπρος είναι σημαντικότατος Συνεδριακός προορισμός.
Το αξίζει και έχει πολλά να μας διδάξει.
Σκεφτείτε να είστε σύνεδρος, να πηγαίνετε (ομαδικά!!!) σε μια άλλη χώρα, να πληρώνετε ένα ποσό για την διαμονή σας εκεί (πολλά δωμάτια!!!) σε ένα ξενοδοχείο και να βλέπετε πίσω από την πόρτα ένα πολύ φθηνότερο τιμοκατάλογο.
Έγινε. Αθήνα προς το 2000; Και μη μου πείτε, δωράκια… Με μηδέν Τουρισμό, όλα μηδέν!
Διπλασίασε τα κέρδη της το 1996 (από 382 εκατ. Δρχ. το 1995) ηAirtour Greece. Λέτε να βοήθησε και η ενεργοποίησή της σταincentives, congresses και corporate accounts όπως στις αρχές του ’96 μας είχε τονίσει ο κ. Ν. Παπαθανάσης; (περιοδικό ΣΥΝΕΔΡΙΟ Νο 3).
Ας το καταλάβουν όλοι. Συνεδριακός Τουρισμός χωρίς μεγάλα – πραγματικά μεγάλα – Συνεδριακά Κέντρα δεν αναπτύσσεται.
Εν τέλει… Ελπίζω να μας δώστε πίστωση χρόνου. Και συμβουλές για να βελτιωθούμε.
(Μάιος 1997)