Διευθύνουσα Σύμβουλος της AIDA, www.aida.com.gr, εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων και εκδηλώσεων
1. Εάν σας ζητούσα σε μια πρόταση να μου περιγράψετε πώς η AIDA βοηθάει τους πολύτιμους πελάτες της, τι θα μου λέγατε;
H AIDA βοηθάει Ενώσεις, Εταιρείες και Φορείς να επεκτείνουν την εμβέλειά τους, να αυξήσουν την αναγνωσιμότητά τους και να επιτύχουν οικονομική ανάπτυξη.
Παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες Διοργανώσεων, Επικοινωνίας και Ταξιδιών συμβάλλουμε στη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος, όπου οι ανθρώπινες σχέσεις δυναμώνουν, η γνώση μεταδίδεται, οι συνεργασίες ισχυροποιούνται και αναπτύσσονται.
2. Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό στον κλάδο των διοργανώσεων;
Αυτό που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό είναι η απόλυτη επίτευξη των στόχων των πελατών μας. Για το κάθε έργο που αναλαμβάνουμε θέτουμε από κοινού στόχους με τους πελάτες μας. Στόχους ρεαλιστικούς και μετρήσιμους.
Για παράδειγμα, η κάθε διοργάνωση για να είναι επιτυχημένη πρέπει να έχει στοχευμένο κοινό και τη μεγαλύτερη προσέλκυση του, ώστε να ενισχυθεί ο εκπαιδευτικός, ο κοινωνικός και ο οικονομικός στόχος της διοργάνωσης.
Στη AIDA βοηθάμε τους πελάτες μας να έχουν μια σαφή οργανωτική, εμπορική και επικοινωνιακή στρατηγική. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών και τις άρρηκτες σχέσεις με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας καταφέρνουμε σε κάθε έργο να πετυχαίνουμε την ικανοποίηση των πελατών σε όλους τους τομείς.
3. Η καινοτομία στον κλάδο μας είναι αναμφίβολα πολύ σημαντική. Υπάρχει κάποια νέα υπηρεσία που θα προσφέρετε στο μέλλον;
Ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ερώτηση. Αυτόν τον καιρό, βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο μιας καθολικής υπηρεσίας που αφορά υπηρεσίες κρατήσεων ξενοδοχείων, δραστηριοτήτων και μετακινήσεων. Μέσα από την πλατφόρμα με το όνομα AIDA EXPERIENCE o κάθε σύνεδρος θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει βάσει του budget του το ξενοδοχείο που θα θέλει να διαμείνει, τον τρόπο μετακίνησης στον προορισμό αλλά και ποικίλες δραστηριότητες. Πραγματικά νοιαζόμαστε να προσφέρουμε προσωποποιημένες μοναδικές εμπειρίες σε κάθε συμμετέχοντα. Στην AIDA θέλουμε οι πελάτες μας και οι καλεσμένοι τους να νιώθουν ελεύθεροι να αξιοποιήσουν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, έτσι ώστε να απολαύσουν μια μοναδική συνεδριακή εμπειρία.
Η νέα υπηρεσία AIDA EXPERIENCE θα περιλαμβάνει περισσότερα από 1.000.000 καταλύματα σε όλον τον κόσμο και πολλές επιλογές μετακινήσεων και δραστηριοτήτων. Θα λανσαριστεί τον Σεπτέμβριο.
4. Ποιες θεωρείτε ότι θα είναι οι προκλήσεις του κλάδου σας στα επόμενα 5 χρόνια;
Οι προκλήσεις που θα έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος μας τα επόμενα χρόνια είναι πολλές. Η σημαντικότερη από αυτές θεωρώ ότι θα είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η βιωσιμότητα. Θα κληθούμε να βαδίσουμε σε zero waste materials και events, με γνώμονα πάντα την προστασία του περιβάλλοντος. Σίγουρα σε αυτό θα βοηθήσει και η περαιτέρω χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας. Επιπλέον, θεωρώ ότι θα χρειαστεί να προάγουμε περαιτέρω την εκπαίδευση των ανθρώπων του κλάδου μας πάνω στις νέες τεχνολογίες. Θα είναι απαραίτητο, δηλαδή, να μάθουν να χρησιμοποιούν με μεγαλύτερη ευχέρεια την τεχνολογία και να απομακρυνθούν από τις παραδοσιακές πρακτικές και τα παραδοσιακά εργαλεία και να αξιοποιήσουν σύγχρονες πρακτικές, όπως e-forms, CRM items. Με αυτόν τον τρόπο και ο κλάδος μας θα εκσυγχρονιστεί και θα συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος.
Τέλος, κρίνω ότι θα πρέπει να λειτουργήσουμε συμβουλευτικά προς τις οργανωτικές επιτροπές, ώστε να κάνουν τις διοργανώσεις τους πιο ελκυστικές και εναλλακτικές. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την προσθήκη sessions ευεξίας, energizers μεταξύ τον καθαρά εκπαιδευτικών session, ακόμη και με την πρόσκληση ομιλητών παγκόσμιας εμβέλειας. Με την εναλλαγή, λοιπόν, εκπαιδευτικών και χαλαρωτικών sessions η εκάστοτε διοργάνωση γίνεται πιο ελκυστική, δημιουργική και ενδιαφέρουσα στους συμμετέχοντες.
5. Για ποιο πράγμα είστε περήφανη ως Διευθύνουσα Σύμβουλος της AIDA;
Η AIDA αισίως διανύει την 15η χρονιά της και μόνο περήφανη μπορώ να νιώθω.
Καθ΄ όλη την μακρόχρονη πορεία της η εταιρεία με γνώμονα το moto της #weLOVEourCLIENTS, έχει καταφέρει με την αδιάκοπη προσπάθειά της να εισάγει καινοτόμες υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Φυσικά μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια βρεθήκαμε αντιμέτωποι με ισχυρές προκλήσεις, με πιο πρόσφατη αυτή του κορονοϊού. Ωστόσο, η ομάδα της AIDA κατάφερε να ανταπεξέλθει πλήρως και σε αυτή τη δύσκολη συνθήκη, καθώς είχαμε πολύ καιρό πριν τον κορονοϊό εισάγει τα online events, οπότε εκείνη η περίοδος μας βρήκε ήδη έτοιμους για τη νέα συνθήκη που διαμορφώθηκε στις διοργανώσεις. Επιπλέον, η AIDA όλα αυτά τα χρόνια αποτελείται από μία απόλυτα αποτελεσματική ομάδα που φέρνει εις πέρας κάθε έργο, όσο απαιτητικό και αν είναι. Ακόμη, φροντίζουμε για τη συνεχή επιμόρφωση των ανθρώπων που δουλεύουν στην AIDA, έτσι ώστε να βαδίζουμε παράλληλα με τις εξελίξεις του κλάδου μας και να μην τις ακολουθούμε. Η AIDA είναι ένας ζωντανός οργανισμός που συνεχώς ωριμάζει, μεγαλώνει και εξελίσσεται και προσδοκούμε να συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση και στο μέλλον.
Άρθρο από την έντυπη έκδοση του SYNEDRIO Magazine and Guide.
Διαβάστε το τεύχος 54 εδώ: www.synedrio.gr/entypo