Ημερομηνία | 19/12/2016, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | Εlectra Palace Athens |
Διεύθυνση | -, Αθήνα |
Τηλέφωνο | 210 6617 777 |
---|---|
vkoutsavlis@boussias.com | |
Website | www.luxurybrands.gr/ |
Κορυφαίες εταιρείες από διάφορους κλάδους παρουσιάζουν case-studies ειδών και υπηρεσιών Πολυτελείας. Εταιρείες, που αναμένεται να αναδείξουν επίκαιρα θέματα που αφορούν στους τομείς ή και κλάδους των: Τουρισμού, Αρχιτεκτονικής, Έρευνας, Υψηλής Κοσμηματοποιίας, Λιανικού Εμπορίου, Ομορφιάς, Τροφίμων και Ποτών, Scent Marketing, Εστίασης, όπως οι: Aesthet.com, ΑΜΒΥΞ, Angelo di Spirito Rosa, APOELLA Lifestyle Beach Concept Stores, Βαρούλκο, ΒΣΚΑΡΟΥΛΙΑΣ, Drakopoulos Law Firm, E2 Aroma, Focus Bari, Ινστιτούτο Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Luxury Concierge, Marketing Greece, Pieris Architects, Platform Creative, Symmetria, Navigator Travel & Tourist Services, Nikos Koulis Jewels, Speiron, Zolotas.
Τι θα συζητηθεί:
Απομιμητικά προϊόντα, το τίμημα της επιτυχίας ενός luxury brand
Η Ελλάδα ως προορισμός πολυτελείας: Αντιλήψεις και ευκαιρίες
Χαρακτηριστικά Τουρισμού Υψηλής Δαπάνης από Χώρες-Πηγές (Αγορές) της Ελλάδας
E-commerce: σηματοδοτώντας την εποχή της Νέας Ελληνικής Πολυτέλειας
Προώθηση πολυτελών προϊόντων, με όχημα τα Luxury Resorts
Travel Retail και Luxury Spirits Brands: πώς προσεγγίζει κανείς ένα απαιτητικό διεθνές κοινό
Scent Logo και Scent Identity: ενεργοποιώντας τα καταναλωτικά αντανακλαστικά
Luxury Cruising: οι νέες τάσεις
Το στοιχείο της Σπανιότητας στη δημιουργία και διατήρηση ενός luxury brand
H πολυτέλεια στο χώρο της υγείας και της ομορφιάς
H προσαρμογή του merchandising ενός Luxury Brand σε περιβάλλον οικονομικής ύφεσης
Διαδικτυακή επικοινωνία – 3 χρόνια πριν το 2020
Luxury Fashion Retail: Ανασκόπηση & Τάσεις
Αρχιτεκτονική και Interior Design: Ποια είναι η πραγματική Απόδοση της Επένδυσης
Συζήτηση panel – Οι προκλήσεις του τομέα Πολυτέλειας στο digital επιχειρηματικό περιβάλλον και στην εποχή του e-commerce
Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα διεξαχθεί συζήτηση πάνελ με θέμα την πολυτέλεια στον digital κόσμο, καθώς και τις ευκαιρίες και προκλήσεις που προκύπτουν για το luxury επιχειρείν στο e-commerce περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, στο panel θα συζητηθούν θέματα, όπως:
- Πώς η τεχνολογία επηρεάζει τη βιομηχανία πολυτελείας
- Πώς μπορεί η βιομηχανία πολυτελείας να ανταποκριθεί σε ανταγωνιστικές επιταγές προωθώντας παραδοσιακές τεχνικές, ενώ παράλληλα να αξιοποιεί την ταχύτητα και την προσβασιμότητα των νέων τεχνολογιών
- Οι τάσεις που καθορίζουν το μέλλον της αγοράς του Affordable Luxury και των Premium Brands
- Η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής marketing στην “click-to-buy” κουλτούρα
- Ποιες είναι οι προκλήσεις στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου
Στο πάνελ αναμένεται να συμμετάσχουν στελέχη marketing από luxury brands, web developers, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, τα ονόματα των οποίων θα ανακοινωθούν τις προσεχείς ημέρες.