Ημερομηνία | 21/01/2019, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | Αμφιθέατρο – Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη |
Διεύθυνση | Ελ. Βενιζέλου 154 & Ρωμυλίας, Ν. Ερυθραία |
Επαγγελματίας Οργανωτής / PCO | Boussias Communications |
---|---|
Τηλέφωνο | 210 6617777 |
ktsantas@boussias.com | |
Website | www.socialmediatourism.gr/ |
Η διαδικασία της απόφασης ταξιδιού έχει αλλάξει δραματικά, τα ταξίδια αναψυχής έχουν μετατραπεί σε ταξίδια εμπειριών, σε μια αγορά άκρως ανταγωνιστική όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει
Οι έρευνες μίλησαν: Τα social media είναι αυτά που πυροδοτούν το ενδιαφέρον για ταξίδια αυξάνοντας τις δαπάνες ταξιδιού παγκοσμίως. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook, το Instagram, το Youtube, το Linkedin, το Tripadvisor κλπ., είναι εργαλεία, που αν χρησιμοποιηθούν σωστά αυξάνουν δραστικά τις πωλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων. Σε πρόσφατη έρευνα του Google Travel, προέκυψε ότι το 74% των ταξιδιωτών σχεδιάζει το ταξίδι του από το διαδίκτυο, ενώ σύμφωνα με το TripAdvisor το 45% των χρηστών χρησιμοποιούν το smartphone τους για τα πάντα που έχουν να κάνουν με τις διακοπές τους.
What happened? The entire purchasing and loyalty funnel has been affected, while “Super High Tech is one of the ways to create social buzz and reach thousands by social sharing”!
Σε μια εποχή όπου τα “reviews”, τα “shares” και το “Brand reputation” μετράνε, τα social media είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για να χτιστεί μια καλή επικοινωνία που θα λειτουργήσει διαχρονικά. Μην ξεχνάμε ότι η δραστήρια και τεχνολογικά εκπαιδευμένη γενιά των Millennials μοιράζεται την εμπειρία της αυξάνοντας το social buzz και κάνοντας τη διαφήμιση να πρέπει να είναι στοχευμένη και αποτελεσματική.