Ημερομηνία | 26/04/2017, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | Αμφιθέατρο Maroussi Plaza |
Διεύθυνση | -, Μαρούσι |
Website | www.programmatic.gr/ |
---|
Τάσεις και πρακτικές θα παρουσιαστούν από New York Times, BBC, GroupM/Xaxis, El Pais και IHS Markit
Οι τελευταίες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές στο Programmatic Advertising θα βρεθούν στο επίκεντρο του ομώνυμου συνεδρίου που διοργανώνει το Marketing Week. Καθώς το Programmatic εδραιώνεται διεθνώς ως το κυρίαρχο μοντέλο trading στη digital διαφήμιση, καλύπτοντας κάθε δημιουργικό format και συσκευή πρόσβασης, το συνέδριο θα εστιάσει τόσο στο “buy side” (brands & agencies), όσο και στο “sell side” (publishers & platforms), ενώ παράλληλα, θα εξετάσει αναλυτικά επιμέρους ζητήματα κάλυψης και στόχευσης, άντλησης και ανάλυσης δεδομένων, δημιουργικών και τεχνικών δυνατοτήτων, κόστους, μέτρησης αποτελεσματικότητας αλλά και ευρύτερα θέματα ποιότητας, όπως το viewability και brand safety.