MarTech 2017

Loading Map....

Ημερομηνία
03/02/2017

Χώρος
Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Πόλη : Μαρούσι

Γεωγραφικό Διαμέρισμα

Πληροφορίες

Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας :

Επαγγελματίας Οργανωτής / PCO :

Τηλέφωνο :

Email :

Website :


Τα 3 θεματικά πάνελ του συνεδρίου

«Τα μεγάλα ελληνικά brands σε ανοιχτό διάλογο για τις προκλήσεις του digital business transformation»

Oι νέες δυνατότητες του MarTech μπαίνουν στο μικροσκόπιο. Στο πάνελ θα συζητηθούν οι προκλήσεις που αφορούν στην υιοθέτηση τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, οι εκτιμήσεις για τις εξελίξεις στο χώρο του marketing, technology και των consumer data στην επόμενη διετία, ο ρόλος του CMO στο digital transformation κ.α.

Στο πάνελ συμμετέχουν καταξιωμένοι Marketers όπως:

– Ελευθέριος Γιαννακουδάκης, Marketing Manager, Shell Greece (Coral S.A.)

– Σόνια Δήμογλη, General Manager Marketing, LafargeHolcim

– Wilhelm Rabitsch, Multichannel Excellence Project Coordinator, Media Saturn Hellas

– Βιργινία Σώκου, Director Digital Presence, Eurobank

Το πάνελ συντονίζει ο Παντελής Κονταξάκης, CEO Ομίλου Εταιρειών Χρυσής Ευκαιρίας.

«Data, Consumer Stories & Journeys: The challenge continuum from adtech to martech»

Τα data γίνονται ακόμα σημαντικότερα και τα εργαλεία άντλησης και επεξεργασίας τους αυξάνονται εκθετικά.  Στο πάνελ αυτό θα συζητηθούν πρακτικές  AdTech to MarTech transformation και θέματα σύνθεσης διαφημιστικών, εμπορικών και marketing δεδομένων από πολλές πηγές.

Συμμετέχουν στο πάνελ ειδικοί του digital media, όπως:

– Οδυσσέας Ντότσικας, Founder and Managing Partner, ThinkDigital Group (TDG), TailWind EMEA

– Δημήτρης Μανιάτης, Head, Reprise Media Athens, IPG Mediabrands

Συντονίζει ο Κωνσταντίνος Καμάρας.

«Customer Intelligence & Tech solutions: Μεγάλα ελληνικά brands συζητούν για τις προκλήσεις του martech»

Πώς τα μεγάλα brands πλαισιώνουν τα marketing operations με τεχνολογία και data; Πως βλέπουν το παρόν και το μέλλον, ποια είναι τα άμεσα σχέδιά τους; Είναι το CRM και τα web analytics οι μόνες λύσεις;

Στο πάνελ αυτό συμμετέχουν data και customer intelligence experts, όπως:

– Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business & Loyalty Insights Manager, AB Βασιλόπουλος

– Ηλίας Κυριακόπουλος, Head of Business Customer Value Management, Wind Hellas

– Στέλιος Μαντάς, Customer Analytics & CRM Manager, National Bank of Greece

-Πάνος Μπάσιος, Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics, ΟΠΑΠ

– Ιωάννης Τσίληρας, Consumer CRM & Channel Mgt Director, COSMOTE

Την συζήτηση συντονίζει o Χρήστος Παπανδρόπουλος, CMO στην Cloudbiz.

Benefits για τους συμμετέχοντες στο MarTech 2017

Ενημέρωση και νέες εφαρμόσιμες για το marketing ιδέες από B2C & B2B case studies που θα παρουσιαστούν

Παραδείγματα υλοποίησης υιοθέτησης τεχνολογίας στο marketing operations

Αναγνώριση προτεραιοτήτων επιχειρηματικών επενδύσεων στον τομέα της τεχνολογίας

Παραδείγματα υλοποίησης marketing καμπανιών για την αποτελεσματική προώθηση σε κοινά -στόχους με τη χρήση data και τεχνολογίας

Εξοικείωση με έννοιες και ορολογίες του διεθνούς περιβάλλοντος marketing, digital, sales

Οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις λύσεις που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να προσαρμόσουν στοιχεία από επιτυχημένες πρακτικές στη δική τους δραστηριότητα.

Μεγάλος Χορηγός του MarTech 2017 είναι η CLOUDBIZ. Το συνέδριο υποστηρίζουν οι εταιρείες ContactPigeon, forward jam και SiEBEN.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της ΕΔΕΕ και του ΣΔΕ.


Ετικέτες: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Ανθρώπινο Δυναμικό - Management - Marketing - Συμβουλευτική... ), ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Πληροφορική - Διαδίκτυο - Τεχνητή Νοημοσύνη - Τηλεπικοινωνίες... )
Θέλετε να διοργανώσετε Συνέδρια, Ημερίδες και άλλες Εκδηλώσεις; Επισκεφθείτε το MICE.gr και βρείτε Συνεργάτες!
Scroll To Top