Ημερομηνία | 25/05/2018, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | ισόγειο, Αίθουσα "Thing Big" |
Διεύθυνση | Παπανικολή 24, Χαλάνδρι |
Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας | HOW2GROW |
---|---|
Τηλέφωνο | 2107712400 & 6936722948 |
Website | how2grow.gr/courses/how-to-deal-with-the-crisis-of-gdpr-and-e-privacy/ |
Στις κρίσεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στη θετική εικόνα και την καλή φήμη των εταιρειών από την παραβίαση των κανόνων του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και του e-Privacy εστιάζει το μοναδικό στο είδος του 6ωρο σεμινάριο που πραγματοποιεί η How2Grow στις 25 Μαΐου 2018, την ημέρα που ξεκινά να εφαρμόζεται καθολικά η σχετική οδηγία και τίθενται σε ισχύ όλες οι διατάξεις καταστολής και επιβολής προστίμων.
Οι εισηγητές του σεμιναρίου με τίτλο “How to Deal With The Crisis of GDPR and e-Privacy”, έγκριτοι και καταρτισμένοι νομικοί, δημοσιογράφοι, IT managers και DPOs, σκιαγραφούν τις γκρίζες ζώνες του Κανονισμού, επικεντρώνουν στην ανάγκη συμμόρφωσης με τα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αποκαλύπτουν σημαντικές σελίδες της νομολογίας από τη μέχρι σήμερα καταστρατήγηση των σχετικών διατάξεων.
Παράλληλα, οι εισηγητές του σεμιναρίου εστιάζουν στις κρίσεις ταυτότητας, φήμης και εικόνας που μπορεί να προκληθούν ανά κλάδο της οικονομίας, κυρίως δε σε τομείς εξαιρετικά ευαίσθητους στα προσωπικά δεδομένα όπως ο κλάδος Υγείας, Ασφάλειας, Τηλεπικοινωνιών, Sales, Direct marketing, Promotion, Διαφήμισης, Digital Marketing και E-shopping.
Μέσα από το θεωρητικό μέρος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με την επόμενη μέρα σε σχέση με την ψηφιακή ασφάλεια και την προστασία των πληροφοριακών συστημάτων των εταιρειών τους, αλλά και των δεδομένων που οι ίδιοι διαχειρίζονται. Σε πρακτικό επίπεδο θα γνωρίσουν σε βάθος θέματα όπως
- Αξιολόγηση των Κινδύνων και των Απειλών
- Θέσπιση Πολιτικών Ασφάλειας
- Έλεγχο Ασφάλειας των Υποδομών
- Εκπαίδευση των Χρηστών
- Υιοθέτηση Τεχνολογικών Λύσεων και Υπηρεσιών
- Διαχείριση των Online και Offline ΜΜΕ κατά την Κρίση
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Διοίκησης, εμπορικούς, τεχνικούς IT, δημοσιογράφους, δικηγόρους, designers, account managers, community managers, HR, accountants, εταιρείες ΜΜΕ, marketing, PR, advertisers και Brands Media.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση και η διατήρηση θετικής εικόνας της εταιρείας χάρη σε ένα σύνολο ενεργειών, ποιοτήτων και αξιών όπως η συμμόρφωση, η ενημέρωση, η αυτορρύθμιση, η αξιοπιστία, η πελατεία, η διαφάνεια, η δεοντολογία και τελικά ο ηθικός κίνδυνος για τις επιχειρήσεις από μη σεβασμό των προσωπικών δεδομένων και λάθος επεξεργασία τους. Αξίες και ποιότητες που συνθέτουν μια ασπίδα προστασίας για την πρόληψη κατά της κρίσης που θα προκληθεί από την καταστρατήγηση του κανονιστικού πλαισίου που θέτει το GDPR. Αν όλα αυτά συμβούν η Κρίση δεν θα έρθει ποτέ και, αν έρθει, θα είναι εύκολα διαχειρίσιμη.