Ημερομηνία | 28/11/2017 - 29/11/2017, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | Συνεδριακό Κέντρο «Φιλοξενία» |
Διεύθυνση | -, Λευκωσία |
Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κύπρου |
---|---|
literacy_cyprus@cyearn.pi.ac.cy | |
Website | www.pi.ac.cy/literacy/gr |
Σκοπός του Συνεδρίου είναι να λειτουργήσει ως μία δυναμική πλατφόρμα ανταλλαγής θεωρητικών θέσεων, ερευνητικών πορισμάτων και καλών πρακτικών, σε σχέση με το πώς ο Γραμματισμός, ως ευρεία έννοια, πρακτική και αντικείμενο παιδαγωγικής, (επανα)προσδιορίζεται σε σύγχρονα θεσμικά/εξωθεσμικά πλαίσια, και, γενικότερα, εντός ευρύτερων κοινωνικο-πολιτικών και ιστορικών συγκειμένων. Ως εκ τούτου, το Συνέδριο στοχεύει να ενδιατρίψει στις διάφορες πτυχές και εκφάνσεις του Γραμματισμού και να αναδείξει συναφή με αυτές ζητήματα.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς/ διδακτορικούς φοιτητές/φοιτήτριες, ακαδημαϊκούς, ερευνητές/ερευνήτριες, εκπροσώπους μη κερδοσκοπικών οργανισμών και άλλων φορέων και οργανισμών, με έμπρακτο ενδιαφέρον ή και δραστηριοποίηση για τον γραμματισμό και την εκπαίδευση στη γλώσσα και τον γραμματισμό.
Ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να συμμετάσχουν στο Συνέδριο με προφορικές ανακοινώσεις, με ανάρτηση αφισών, με συμπόσια και με εργαστήρια, στη βάση των πιο κάτω θεματικών:
– Γλώσσα, Γραμματισμός και Διδακτικές Πρακτικές
– Αναδυόμενος Γραμματισμός και Πρώτη Σχολική Εκπαίδευση (εντός-εκτός σχολείου)
– Γραμματισμός, Αναλυτικά Προγράμματα και Εκπαιδευτική Πολιτική
– Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών και Γραμματισμός
– Πολυγραμματισμοί, Πολυτροπικότητα και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
– Διγλωσσία, Πολυγλωσσία, και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
– Γραμματισμός, Κοινωνικές Πρακτικές και Άτυπη Εκπαίδευση
– Γραμματισμός και Λογοτεχνία
-Ερευνητικές/Θεωρητικές Προσεγγίσεις στη Μελέτη της Γλώσσας και του Γραμματισμού
Βασικοί ομιλητές/ομιλήτριες σε κεντρικές εισηγήσεις στο Συνέδριο θα είναι οι:
– Adam Lefstein, Professor, Ben-Gurion University of the Negev
– Kate Pahl, Professor, The University of Sheffield
– Vally Lytra, Senior Lecturer, Goldsmiths, University of London
Τις εργασίες του Συνεδρίου θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν 300 άτομα περίπου και η συμμετοχή θα είναι δωρεάν. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Όσοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν με ανακοινώσεις ή αφίσες ή συμπόσια ή εργαστήρια στο Συνέδριο μπορούν να υποβάλουν περίληψη της πρότασής τους μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2017, συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους στα ειδικά έντυπα, που βρίσκονται στον ιστοχώρο του Συνεδρίου.
Η συμμετοχή με ανακοινώσεις ή αφίσες ή συμπόσια ή εργαστήρια στο Συνέδριο μπορεί να αφορά σε μία από τις πιο κάτω θεματικές:
– Γλώσσα, Γραμματισμός και Διδακτικές Πρακτικές
– Αναδυόμενος Γραμματισμός και Πρώτη Σχολική Εκπαίδευση (εντός-εκτός σχολείου)
– Γραμματισμός, Αναλυτικά Προγράμματα και Εκπαιδευτική Πολιτική
– Επαγγελματική Μάθηση Εκπαιδευτικών και Γραμματισμός
– Πολυγραμματισμοί, Πολυτροπικότητα και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
– Διγλωσσία, Πολυγλωσσία, και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
– Γραμματισμός, Κοινωνικές Πρακτικές και Άτυπη Εκπαίδευση
– Γραμματισμός και Λογοτεχνία
-Ερευνητικές/Θεωρητικές Προσεγγίσεις στη Μελέτη της Γλώσσας και του Γραμματισμού
Οι περιλήψεις/εισηγήσεις για ανακοινώσεις ή αφίσες ή συμπόσια ή εργαστήρια θα αξιολογηθούν από την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής τους θα αποσταλούν, μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου 2017.
Όσοι/ες επιθυμούν να συμπεριληφθεί η εργασία τους στα Πρακτικά του Συνεδρίου θα πρέπει, μετά την έγκριση της περίληψης/εισήγησης, να υποβάλουν το πλήρες κείμενο μέχρι τις 20 Noεμβρίου 2017. Το πλήρες κείμενο, στη συνέχεια, θα περάσει από διαδικασία επαναξιολόγησης και τα αποτελέσματα θα αποσταλούν, μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2017.