Ημερομηνία | 06/02/2018 - 08/02/2018, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | - |
Διεύθυνση | -, Χανιά |
Website | www.insete.gr/el-gr/SETE-Training/%CE%A3%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%A0%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-Marketing/Article/i_naid/277/i_ncsid/1/rft/true |
---|
ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕΧOΝΤΩΝ
Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε εργαζόμενους στον τομέα της διαφήμισης, σε τουριστικές επιχειρήσεις.
Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι σε θέση να φέρουν φορητό υπολογιστή κατά την δεύτερη και τρίτη ημέρα του εργαστηρίου.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Με ιδιαίτερη έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς και των στελεχών της, τo Digital Marketing Masterclass παρέχει στους συμμετέχοντες μια εκτενή και πρακτική γνώση του Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ, ξεκινώντας από την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ και προχωρώντας κλιμακωτά σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Google, etc.).
Μέσα απο 18 ώρες θεωρίας και εφαρμοσμένων παραδειγμάτων και 6 ώρες πρακτικής ενασχόλησης στα εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των ενεργειών που απαιτούνται για την αποτελεσματική τους διαδικτυακή παρουσία, είτε για την αξιοποίησή τους ατομικά και με προσωπική ενασχόληση, είτε ελεγκτικά, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα των συνεργατών τους που έχουν αναλάβει το τμήμα διαδικτύου της επιχείρησης:
- Πως μπορεί το διαδίκτυο να βοηθήσει την επιχείρηση/οργανισμό μας
- Ποιά η συμπεριφορά των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον
- Πώς αναγνωρίζουμε δυνητικές αγορές για την επιχείρησή μας
- Πώς σχεδιάζουμε και υλοποιούμε digital marketing plans και καμπάνιες προβολής
- Κατανόηση των σημαντικότερων digital marketing tools και αξιοποίηση τους για την βελτίωση της online παρουσίας της επιχείρησης
- Κατανόηση του search engine optimization και εφαρμογή στις ιστοσελίδες των συμμετεχόντων για την βελτίωση της κατάταξης τους.
- Γνώση των σημαντικότερων κοινωνικών δικτύων και αξιοποίηση τους για την προώθηση της επιχείρησης
- Τεχνικές για την ανάπτυξη περιεχομένου η οποία θα προσελκύσει επισκέπτες στην ιστοσελίδα των επιχειρήσεων
- Εργαλεία αξιολόγησης των ενεργειών του στο διαδίκτυο
- Παραδείγματα καλών πρακτικών Ηλεκτρονικού Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Γεωργία Ζούνη (Κωδικός ΛΑΕΚ: 14536)
Η Γεωργία διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. Είναι συνιδρυτής του OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Στέφανος Οικονομίδης (Κωδικός ΛΑΕΚ: 11511)
Ο Στέφανος είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων, κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc in Marketing with distinction) από το University of Stirling και πιστοποιημένος Marketer (Chartered Marketer) από το Chartered Institute of Marketing. Διαθέτει πλέον των 20 ετών εμπειρία ως διευθυντικό στέλεχος marketing. Από το 2004 συνεργάζεται με την ΕΕΔΕ ως εκπαιδευτής σε θέματα στρατηγικού marketing και digital marketing με περισσότερες από 3.000 ώρες διδασκαλίας σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων. Την περίοδο 2010-2012 δίδαξε τουριστικό marketing στο ΤΕΙ της Άμφισσας. Το 2013 ίδρυσε την SEO In Greece η οποία παρέχει υπηρεσίες digital marketing και εξειδικευμένα βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (search engine optimization) τις οποίες έχει παράσχει, μεταξύ των άλλων και σε τουριστικές επιχειρήσεις.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Φίλιππος Ζ Χήρας (Κωδικός ΛΑΕΚ: 61292)
Ο Φίλιππος ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και έχει πραγματοποιήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «MBA – Tourism Management» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι από μικρής ηλικίας στα τουριστικά δρώμενα μέσω των οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Μαγνησίας, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα ξενοδοχειακής τεχνικής του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Είναι συν-ιδρυτής της Tourix, που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικού ηλεκτρονικού και offline μάρκετιγνκ σε επιχειρήσεις & φορείς του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικοί οργανισμοί κ.α.). Έχει με επιτυχία επιμεληθεί τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της διαδικτυακής εταιρικής ταυτότητας πολλών επιχειρήσεων του κλάδου, ενώ έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την διαχείριση email campaigns για μεγάλα τουριστικά γραφεία.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΜΕΡΕΣ / 24 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018, 10:00-18:00
Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018, 10:00-18:00
Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018, 10:00-18:00
ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ
Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 100€
Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ: 100€
Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 160€