Ημερομηνία | 23/01/2018 - 24/01/2018, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | Πνευματικό Κέντρο Ζακύνθου, Αίθουσα Παντοκράτορα |
Διεύθυνση | Σολωμού 2 , Ζάκυνθος |
ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊστάμενους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Όλες οι μορφές της ανθρώπινης διάδρασης διέπονται από επικοινωνιακές και συμπεριφορικές τεχνικές. Στον επιχειρηματικό κόσμο και συγκεκριμένα στον τομέα Φιλοξενίας και Εξυπηρέτησης Πελατών τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί δίχως αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών. Αυτό το 16ωρο διαδραστικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βιωματική εξάσκηση αλλά κι εκπαίδευση στελεχών του χώρου Φιλοξενίας – Μαζικής Εστίασης και Εξυπηρέτησης Πελατών σε εξειδικευμένες και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης επικοινωνίας τόσο με πελάτες όσο και με συνεργάτες σε όλα τα επίπεδα.
Η μεθοδολογία του εργαστηρίου αποτελείται από μετάδοση γνώσης, εμπειρική εξάσκηση, παραμετροποιημένα σενάρια στην πραγματικότητα των συμμετεχόντων, δραστηριότητες και ασκήσεις αλλά κι εκμάθηση τεχνικών για την γρηγορότερη κι αποτελεσματικότερη εκμάθηση δεξιοτήτων επικοινωνίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Χριστίνα Καραπάνου (Κωδικός ΛΑΕΚ 44726)
Η Χριστίνα είναι ψυχολόγος κι εργάζεται τα τελευταία 22 χρόνια στην ενδο-εταιρική εκπαίδευση με εξειδίκευση σε προγράμματα ηγεσίας, management, soft skills training, coaching, mentoring και organizational consulting για διάφορες ελληνικές αλλά και πολυεθνικές εταιρίες.
Σπούδασε Ψυχολογία στο Eotvos Lorand University στη Βουδαπέστη, Ουγγαρίας και συνέχισε σε Masters Degree σε Organizational Psychology στο Webster University στη Βιέννη. Απέκτησε πιστοποίηση Behavioral Coaching Master Coach certification από το Behavioral Coaching Institute στον Καναδά κι έχει έκτοτε εφαρμόσει τις γνώσεις και δεξιότητες της σε διάφορα έργα των πελατών της όλα τα χρόνια.
Η Χριστίνα κατά τη διάρκεια της καριέρας της έχει εργαστεί ως Training and Development Manager & Leadership / Behavioral Coach και Associate Trainer για διάφορες επιχειρήσεις και έχει σχεδιάσει και εκτελέσει επιτυχώς διάφορα Πλάνα Ανάπτυξης για διαφορετικά επίπεδα στελεχών, στις εταιρίες που εργάστηκε. Επίσης, έχει ολοκληρώσει με μεγάλη επιτυχία διαφορετικά Behavioral Coaching Projects για διεθνείς πελάτες καθώς και εκπαιδευτικά έργα σε senior και top management levels για διάφορους οργανισμούς με επιτυχία κι επιδεξιότητα.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ΜΕΡΕΣ / 16 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018, 10:00-18:00
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018, 10:00-18:00
ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ
Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 70€
Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ: 70€
Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 100€