Σεμινάριο Branding

Loading Map....

Ημερομηνία
31/01/2018

Χώρος
Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace

Πόλη : Θεσσαλονίκη

Γεωγραφικό Διαμέρισμα

Πληροφορίες

Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας :

Επαγγελματίας Οργανωτής / PCO :

Τηλέφωνο :

Email :

Website : www.aptraining.gr


Τα δυνατά Brands, που εξασφαλίζουν στις επιχειρήσεις μακροχρόνια κερδοφορία και ανάπτυξη, δεν κτίζονται τυχαία. Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού. Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία. Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία Κτισίματος και Ενίσχυσης των Brands. Παρουσιάζονται όλες οι απαιτούμενες Δράσεις και εξετάζονται τα κριτήρια Επιτυχίας και οι διεθνώς αναγνωρισμένες καλές πρακτικές για την υλοποίησή τους.

Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική ύφεση που διανύει η χώρα. Οι στρατηγικές κατηγορίας, η εταιρική διαπραγματευτική θέση για την κάθε κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding.

Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies, επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να ενισχύσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και σε Στελέχη που έχουν την ευθύνη σχεδιασμού και ανάπτυξης Branding, αλλά και του καθορισμού βήμα προς βήμα των δράσεων που θα οδηγήσουν στην διαμόρφωση του Brand.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία:

  • Να σχεδιάσουν βήμα προς βήμα ένα αποδοτικό πλάνο για το Kτίσιμο του Brand, ώστε να προκύψουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
  • Να προσδιορίσουν συγκεκριμένες περιοχές Βελτίωσης της δικής τους στρατηγικής
  • Να γνωρίσουν το πως να αξιοποιούν τα κανάλια διανομής και τις στρατηγικές τους στην ανάπτυξη των Brands που διαχειρίζονται
  • Να ευθυγραμμίσουν τις στρατηγικές Branding με τις στρατηγικές κατηγορίας και τη διαπραγματευτική δύναμη μέσα στην κατηγορία
  • Να αναπτύξουν τις κατάλληλες πολιτικές Τιμολόγησης
  • Να εκτιμήσουν τις επιπτώσεις στο Brand των private label
  • Στα πλαίσια της Πολιτικής μας για υποστήριξη των συμμετεχόντων μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου επί ένα έτος, να μας αποστείλουν το δικό τους πλάνο Aνάπτυξης και Bελτίωσης Brand, ώστε να το αξιολογήσουμε και να προτείνουμε Bελτιώσεις

Ετικέτες: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Ανθρώπινο Δυναμικό - Management - Marketing - Συμβουλευτική... )
Θέλετε να διοργανώσετε Συνέδρια, Ημερίδες και άλλες Εκδηλώσεις; Επισκεφθείτε το MICE.gr και βρείτε Συνεργάτες!
Scroll To Top