Πώς φαντάζεστε τον εαυτό σας αύριο;

loreal1 Με αυτό το σλόγκαν η L’ OREAL κάλεσε φέτος 1100 πελάτες της – κομμωτές από όλη την Ελλάδα στο 3ο Συνέδριο Μεταπώλησης, που πραγματοποιήθηκε από 26 έως 29 Σεπτεμβρίου στοClub Mediterranee στο Γρεγολίμανο. Από τη μια η μαγευτική τοποθεσία και η καλή παρέα, από την άλλη ο συναρπαστικός Γάλλος κομμωτής και προσωπολόγος Claude Juillard, και οι πολύτιμες συμβουλές του, αποκάλυψαν στους Έλληνες κομμωτές, πως η Μεταπώληση είναι η καλή τους νεράϊδα! Αυτή που μπορεί να κάνει τη φαντασία τους πραγματικότητα.

Μετά τον τρίτο συνεχόμενο χρόνο διεξαγωγής του, σε συνεργασία με το Hellenic Tours, η L’ OREALπιστεύει ότι τα Συνέδρια Μεταπώλησης είναι μία αποτελεσματική φόρμουλα, για την αύξηση των πωλήσεών τους στα προϊόντα κομμωτηρίου.
Η ιδέα, φέτος, ήταν να γίνει ένα “Πανελλήνιο Happening”, σε ένα πρωτοποριακό χώρο συνδυασμένο με ένα πολυδιάστατο σκηνικό. Οι απαιτήσεις, τεχνικές και οργανωτικές, ήταν τεράστιες, ο χώρος δε που θα επιλέγετο έπρεπε να διαθέτει την τεχνική υποδομή, την άνεση και την πολυτέλεια, για μια εντυπωσιακή και πολυδάπανη εκδήλωση.
Η L’ OREAL, ζήτησε από το Hellenic Tours να διοργανώσει αυτή την τόσο απαιτητική εκδήλωση. με τη βοήθεια των ειδικών του συμβούλων από το τμήμα του Event Management, και έπειτα από πολύμηνη έρευνα, το Hellenic Tours, κατέληξε ότι ο καταλληλότερος και ο πιο πρωτοποριακός χώρος, για να πραγματοποιηθεί αυτό το συνέδριο, ήταν το Club Mediterranee στο Γρεγολίμανο. Ένας χώρος που συνδυάζει την άνεση και την τεχνική υποδομή με την μαγεία του τοπίου και τη φιλοσοφία του Club, “Club c’ est la fete” – το Club είναι γιορτή, διασκέδαση, σπορ, ξεκούραση, φαγητό.loreal2
Από 26 έως 29 Σεπτεμβρίου, λοιπόν, το Club κλείστηκε αποκλειστικά για τη L’ OREAL, και το Hellenic Tours ανέλαβε τα πάντα: Τη μεταφορά των συνέδρων με πούλμαν από όλη τηνΕλλάδα, την υποδοχή των συνέδρων στον Άγιο Κωνσταντίνο και τη μεταφορά τους με καϊκια στο Club, τα δωμάτια των συνέδρων και την παραμονή τους στο Γρεγολίμανο, τη διατροφή, ταcocktails και τα Beach Parties με μουσική Live και Limbo, τα βραδυνά πάρτυ στο Night Club, με τη βοήθεια των G.O (Gentils Organisateurs) του Club. Η κάθε στιγμή εκεί ήταν γιορτή, από την ώρα της άφιξης μέχρι την αναχώρηση.
Διασκέδαση – Διασκέδαση – Διασκέδαση ήταν ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας του Συνεδρίου. Χωρίς όμως να παραβλέψουμε το βασικό σκοπό του, επικοινωνία και ενημέρωση. Η ημέρα ήταν, φυσικά, αφιερωμένη στο συνέδριο και ο ελεύθερος χρόνος, στα”happenings” των σπόρ, των παιχνιδιών και των εκπλήξεων.
Το βράδυ, στα shows του Club, και έπειτα συνεχιζόταν στην πίστα του χορού ή στον διαγωνισμό Karaoke, και τελείωνε τις πρώτες πρωϊνές ώρες στο night club.
Ο κανόνας ήταν: “δεν υπάρχει κανόνας”. Όλοι μπορούσαν να συμμετέχουν σε όλες τις δραστηριότητες χωρίς εξαίρεση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής του… να μην κάνουν τίποτα. Όλα ήταν δυνατά, τίποτα υποχρεωτικό.
Το Hellenic Tours εξασφάλισε μία άψογα οργανωμένη εκδήλωση για τη L’ OREAL, υλοποίησε τα αρχικά του σχέδια, με κάθε λεπτομέρεια, εξυπηρέτησε με προσωπικό και φιλικό τρόπο τον κάθε σύνεδρο, από τη στιγμή που έφθασε μέχρι τη στιγμή που έφυγε και απόδειξε εμπράκτως την αφοσιωσή του στο δικό του σλόγκαν”Service in Action”.

(Οκτώβριος 1998)