Τα συνέδρια χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες. Τα επιστημονικά και τα εταιρικά. Τα εταιρικά – συνήθως κλειστού τύπου – δεν έχουν ανάγκη προβολής για την προσέλκυση συνέδρων.
Τα επιστημονικά συνέδρια όμως;
Αυτά διοργανώνονται από μία οργανωτική επιτροπή ή άτομα συνήθως όχι ειδικά – γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, πανεπιστημιακούς… – που αγνοούν ή ακόμη και αντιπαθούν τους κανόνες του marketing, των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνίας.
Λάθος.
Ένα συνέδριο έχει επικοινωνιακό / εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Επομένως πρέπει να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται.
Πριν. Για να έρθουν πιο πολλοί σύνεδροι.
Και μετά. Για να μάθουν πιο πολλοί τα συμπεράσματά του.
Μην αμελείτε λοιπόν την προβολή του: Δελτία Τύπου και Διαφημιστικές καταχωρήσεις στα Μέσα, Direct mail, Internet…
Ο σημερινός – υποψήφιος – σύνεδρος είναι πνιγμένος στην πληροφόρηση, χρήσιμη ή μη. Γι’ αυτό πλησιάστε τον. Το θέλει.
Αλλά και αυτός που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί, δεν είναι αμελητέος. Γι’ αυτό δώστε του τη δυνατότητα της εκ των υστέρων πληροφόρησης. Την επιθυμεί.
Άλλωστε συχνά ακολουθεί και το επόμενό σας συνέδριο… Προετοιμάστε τον.
(Σεπτέμβριος 2004)