Από την ταυτότητα της μάρκας έως τον ιστότοπο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Όμιλος AIM θα διαχειρίζεται την παρουσίαση της νέας τοποθεσίας και τη θέση της στην αγορά.
Η Fiera di Padova ανέθεσε στην AIM Group International, μια εταιρεία εκδηλώσεων, συνεδρίων και επικοινωνιών, το έργο επικοινωνίας για την έναρξη του νέου συνεδριακού κέντρου που θα εγκαινιαστεί τους επόμενους μήνες.
Η κατασκευή ενός νέου συνεδριακού κέντρου στην Πάδοβα αποτελεί μέρος της εξέλιξης του εκθεσιακού κέντρου ως «κόμβου καινοτομίας» με διαφορετικές προηγμένες λειτουργίες: εκθέσεις, εκδηλώσεις, επιστημονική και πανεπιστημιακή έρευνα, μεταφορά τεχνολογίας, καινοτόμο εκκίνηση. Ο κόμβος θα λειτουργεί ως ανοιχτός χώρος που διευκολύνει την ανάπτυξη έργων και απελευθερώνει ενέργεια.
Σχεδιασμένο από τον ιαπωνικό αρχιτέκτονα Kengo Kuma ως πολυλειτουργικό και αρθρωτό χώρο, το συνεδριακό κέντρο θα έχει δύο κύριες αίθουσες συσκέψεων, χωρητικότητας 1.600 και 1.100 ατόμων αντίστοιχα. πέντε δωμάτια ξεμπλοκαρίσματος που μπορούν να χωριστούν σε δύο ανεξάρτητες περιοχές. μια σύγχρονη αίθουσα τύπου εστιατόριο με βεράντα και μπιστρό.
Ο Όμιλος AIM, ηγέτης στην αγορά εκδηλώσεων για πάνω από 60 χρόνια, θα υποστηρίξει τη Fiera di Padova στις δραστηριότητες επικοινωνίας που σχετίζονται με την κυκλοφορία της νέας τοποθεσίας, με ιδιαίτερη προσοχή στη στρατηγική branding, στην ανάπτυξη της δημιουργικής αντίληψης επικοινωνιών και στη νέα ταυτότητα επωνυμίας (λογότυπο και εταιρική ταυτότητα · αρχιτεκτονική του ιστότοπου, εμπειρία χρήστη και διεπαφή χρήστη, ενημερωτικά δελτία, στρατηγική κοινωνικών μέσων κ.λπ.).