του Στάθη Κουσουνή, kathimerini.gr*
Εντονο ενδιαφέρον καταγράφει ο Δήμος Αθηναίων από ξένους και Ελληνες επαγγελματίες αλλά και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων για τη συμμετοχή τους στο 4ο Travel Trade Athens, το οποίο στοχεύει στην προβολή της Αθήνας ως συνεδριακού προορισμού.
Η επαγγελματική εκδήλωση θα διοργανωθεί στις 2 και στις 3 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Mεγάλη Βρετανία από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου, μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau και σε συνεργασία με τον σύνδεσμο tour operators Ευρώπης. Η 4η διοργάνωση θα φιλοξενήσει περισσότερους από 90 εκπροσώπους tour operators, τουριστικών γραφείων και επιχειρήσεων, διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων, καθώς και δημοσιογράφους του συνεδριακού τουρισμού κυρίως από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
Η Περιφέρεια Αττικής προκήρυξε διαγωνισμό με προϋπολογισμό 20.000 ευρώ για την προσαρμογή της εταιρικής της ταυτότητας, στο πλαίσιο των δράσεων δημοσιότητας για τη διαχείριση της φήμης της Αθήνας στο διεθνές τουριστικό κοινό. Η ενέργεια εντάσσεται στον στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας κατά την πενταετία 2016 – 2020. Το ζητούμενο είναι να δημιουργηθεί μία νέα ταυτότητα όχι για τον διοικητικό θεσμό της Περιφέρειας αλλά για την Αττική ως ταξιδιωτικό τόπο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τις προσφορές τους στα γραφεία της Περιφέρειας τη Δευτέρα 29 Αυγούστου, από τις 10.00 έως και τις 10:30 π.μ.
Ο κεντρικός στόχος για τη νέα καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής, από το δεύτερο εξάμηνο του 2016 έως και το 2020, είναι η ανάδειξη του τουριστικού πλούτου της Αττικής μέσα από πλήρη γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και «ώριμων» τουριστικών προϊόντων για τα οποία υπάρχει αντίστοιχη «ώριμη» διεθνής τουριστική αγορά. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την παρουσίαση του γεωγραφικού χαρτοφυλακίου των τουριστικών προϊόντων, εντάσσοντας όλους τους διακριτούς προορισμούς της Αττικής, και την έκθεση του θεματικού χαρτοφυλακίου των τουριστικών προϊόντων.
(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: kathimerini.gr