Μετάφραση / Προσαρμογή: Βασιλική Πούλου
Στις 20 Απριλίου, η Hyatt Place ανακοίνωσε τα αποτελέσματα από μια πρόσφατη έρευνα που αφορά τους Επαγγελματίες Ταξιδιώτες, η οποία μελέτησε 1.300 ενήλικες στις Η.Π.Α., την Κίνα και την Ινδία, οι οποίοι ταξίδεψαν για επαγγελματικούς λόγους μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα επαγγελματικά ταξίδια μπορούν να προσφέρουν τόσο προσωπική όσο και επαγγελματική ανάπτυξη.
Η έρευνα για εκείνους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους διεξήχθη στο διαδίκτυο από την Harris Poll, για την Hyatt Place, και μελέτησε άτομα άνω των 18 ετών που πραγματοποίησαν τουλάχιστον ένα επαγγελματικό ταξίδι τον τελευταίο χρόνο στις Η.Π.Α., την Κίνα και την Ινδία. Η έρευνα των Η.Π.Α. διεξήχθη 15-19 Δεκεμβρίου 2017, ενώ στην Ινδία και την Κίνα μεταξύ 9-13 Φεβρουαρίου 2018.
“Και τα δύο ξενοδοχεία Hyatt Place και Hyatt House έχουν σχεδιαστεί, για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των επαγγελματιών που ταξιδεύουν και διεξήγαμε μια έρευνα, για να κατανοήσουμε περαιτέρω την ψυχή αυτών των ταξιδιωτών και πώς αυτοί σκέφτονται, ενεργούν και νιώθουν, ενώ βρίσκονται στο δρόμο”, δήλωσε ο Steven Dominguez, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων εμπορικών επωνυμιών, Hyatt Place και Hyatt House. «Από τον τρόπο που σχεδιάζουμε τα δωμάτια μας στο ισορροπημένο μενού και τις επιλογές κοκτέιλ τέχνης, που καλύπτουν τους επαγγελματίες που εργάζονται σκληρά – πιστεύουμε ότι οι ταξιδιώτες μας αξίζουν το καλύτερο και δεν πρέπει να συμβιβαστούν με τίποτα λιγότερο».
Η έρευνα σχετικά με τους επαγγελματίες που ταξιδεύουν έδωσε πληροφορίες για την νοοτροπία τους, τι τους παρακινεί, τι μαθαίνουν και τι εμπειρίες αποκομίζουν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους:
Το 77% των Αμερικανών επιχειρηματιών πιστεύουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια τους βοήθησαν να επικοινωνήσουν πιο επιτυχημένα με διαφορετικούς τύπους ανθρώπων και ότι το ποσοστό αυτό είναι ακόμη μεγαλύτερο στην Κίνα( 88%) και στην Ινδία (95%).
Το 68% των Αμερικανών επιχειρηματιών που ταξιδεύουν στις Η.Π.Α. λένε ότι τα επαγγελματικά ταξίδια τους βοήθησαν να είναι πιο ανοιχτοί και να κατανοούν τους άλλους και ο αριθμός αυτός αυξάνεται στην Κίνα (88%) και στην Ινδία (90%)
Το 59% των διεθνών επιχειρηματιών, που ταξιδεύουν, βλέπουν τον εαυτό τους ως άτομα που αντικρίζουν τα εμπόδια όχι ως προκλήσεις, αλλά ως ευκαιρίες για ανάπτυξη. Το σημαντικότερο είναι ότι το 92% των Αμερικανών επιχειρηματιών που ταξιδεύουν στις Η.Π.Α. έχουν κίνητρα να προωθήσουν την καριέρα τους και το ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο στην Κίνα (96%) και στην Ινδία (96%)
Το 77% των Αμερικανών επιχειρηματιών πιστεύουν ότι το γεγονός πως είναι στο δρόμο τους έχει διδάξει δεξιότητες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όταν αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην προσωπική τους ζωή, ενώ ο αριθμός αυτός είναι ακόμα μεγαλύτερος στην Κίνα (88%) και την Ινδία (90%).
Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει τις συνήθειές τους, όπως το ότι το 22% των επιχειρηματιών θεωρούν ότι το να φορούν πιτζάμες στις τηλεδιασκέψεις είναι ένα σημαντικό όφελος συγκριτικά με τα επαγγελματικά ταξίδια που απαιτούν διαμονή σε ξενοδοχείο.