- Παγκοσμίως!
- Υπερβολή;
- Όχι. Και να γιατί.
- Ας ξεκινήσουμε από τα επιστημονικά Συνέδρια.
- Με τους περισσότερους επιστημονικούς όρους να είναι λέξεις ελληνικές και με Τόπους σύμβολα όλων σχεδόν των γνωστικών πεδίων, έχουμε τα «Brand Names».
- Τις σημερινές μεγάλες αξίες.
- Το μεγάλο κεφάλαιο.
- Σκεφτείτε τι αξίζει πιο πολύ σήμερα, ένα γιγαντιαίο εργοστάσιο (οικόπεδα, κτίρια, μηχανήματα, αποθήκες…) ή ένα σήμα.
- Μια λέξη μόνο!
- Nike, Mars, Coca Cola, Dior, Apple…
- Και εμείς «brand names» σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους έχουμε πολλά.
Ιπποκράτης – Ιατρική – Κως, - Δημόκριτος – Πυρηνική Φυσική – Θράκη,
Πυθαγόρας – Μαθηματικά – Σάμος,
Σωκράτης (ή Πλάτωνας αν θέλετε) – Φιλοσοφία – Αθήνα, Αριστοτέλης – Λογική – Μακεδονία,
Νόμοι – Γόρτυνα – Ηράκλειο,
Ολυμπιακοί Αγώνες – Αθλητισμός – Ολυμπία,
αλλά και πολλά άλλα σε θέατρο, ιστορία, ποίηση, γλυπτική… - Δεν λέω ότι όλα τα Διεθνή επιστημονικά συνέδρια θα έπρεπε να γίνονται στην Ελλάδα… αλλά στα 5 που έχουν σχέση με τα Μαθηματικά το ένα δεν θα μπορούσε να το κερδίσει η Σάμος;
Και στα 5 Ιατρικά το ένα η Κως… και ούτω καθ’ εξής. - Άλλωστε καλό κλίμα έχουμε, διασκέδαση προσφέρουμε, στην Ευρώπη δίπλα (και εντός) είμαστε, στην Αμερική υπάρχουν πολλοί Έλληνες επιστήμονες, και εξαιρετική συνεδριακή υποδομή και ανθρώπινο δυναμικό πλέον διαθέτουμε.
- Πάμε τώρα στα εταιρικά συνέδρια.
- Για τους τελευταίους λόγους: κλίμα, διασκέδαση, υποδομή, ξένες γλώσσες, εγγύτητα, δεν αξίζουμε ένα στα δέκα εταιρικά συνέδρια της Χ διεθνούς τράπεζας, της Ψ πετρελαϊκής εταιρείας,
της Ω πολυεθνικής τροφίμων; - Δηλαδή από ένα στα πέντε μέχρι ένα στα δέκα.
Δηλαδή πρώτοι στον κόσμο! - Γιατί όμως δεν είμαστε;
- Προϊόν έχουμε πολύ καλό, «brand names» εξαιρετικά.
- Είναι πολύ απλό. Δεν ξέρουμε να πουλάμε.
- Κράτος, τοπική αυτοδιοίκηση, ιδιώτες.
- Γιατί ο καλός έμπορος δεν ανοίγει ένα μαγαζί και περιμένει.
- Φέρνει ο ίδιος τον πελάτη.
- Και δεν είναι ντροπή αυτό.
- Το να είσαι καλός έμπορος δηλαδή.
- Ούτε για ένα υπουργό ούτε για ένα νομάρχη.
Ανεξάρτητα πολιτικής ιδεολογίας. - Αγαπητοί μας ηγέτες.
- Ψάξτε για συνεργάτες που ξέρουν από marketing.
- Ψάξτε για συνεργάτες που ξέρουν να πουλάνε.
- Και στηρίξτε τους.
- Φέρτε μας πελάτες, εκμεταλλευόμενοι την «καλή φήμη» τόπων, ανθρώπων, λέξεων.
- Για συνέδρια, συμπόσια, εκδηλώσεις στη χώρα που άνθισε ο διαλογισμός, η μετάδοση γνώσης, η επικοινωνία.
- Το να κάνουμε το 1% της παγκόσμιας αγοράς συνεδρίων 2%,
είναι αποτυχία. - Στόχος είναι η πρωτιά!
(Φεβρουάριος 2008)