1. Το Συνέδριο θα είναι πάντα συνάντηση ανθρώπων και το Incentive θα είναι πάντα όμορφο, όπως πρέπει να είναι κάθε βραβείο.
2. Το μέλλον της Ελλάδας είναι ο τουρισμός.
3. Το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού είναι ο ποιοτικός τουρισμός (όπως και ο Συνεδριακός).
4. Η χώρα μας μπορεί να εκμεταλλευτεί τα νέα γεωπολιτικά πλεονεκτήματα και να αναδειχθεί στην “ήρεμη δύναμη” της περιοχής. Να προσελκύσει τους αποχωρούντες από άλλες αγορές.
5. Η δημιουργία του Συνεδριακού Κέντρου της Αθήνας δρομολογήθηκε.
6. Οι Ολυμπιακοί του 2004 θα φέρουν αύξηση των Συνεδρίων και Εκδηλώσεων πριν και μετά τους αγώνες, όπως έφεραν στη Βαρκελώνη και το Σίδνεϋ.
7. Για να διατηρήσουμε όμως στη συνέχεια την καλή θέση στις χώρες προορισμούς της MICE Ιndustry (Meeting, Incentive, Congress, Event), χρειάζεται ποιότητα και πολιτισμός.
8. Πρόταση Ποιότητας και Πολιτισμού είναι… να βάλει το χεράκι του και κανένας αρχιτέκτονας στη σχεδίαση του Συνεδριακού Κέντρου της Αθήνας.
9. Ας μην είναι παράδειγμα η Αρχιτεκτονική (η ανύπαρκτη) του νέου αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος.
10. Η Αισθητική απόλαυση (στους κατά τεκμήριο υψηλού μορφωτικού επιπέδου συνέδρους) έχει σημασία. Και “πουλάει”! Βλέπε Μπιλμπάο. *
* Ο τουρισμός του Μπιλμπάο της Ισπανίας τετραπλασιάστηκε μετά την κατασκευή του Μουσείου Guggenhein, έργο του αρχιτέκτονα F. Gehry.
(Σεπτέμβριος 2001)