Ημερομηνία | 20/02/2018 - 22/02/2018, Ολοήμερο |
---|---|
Τοποθεσία | - |
Διεύθυνση | -, Κέρκυρα |
Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας | Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) |
---|---|
Website | www.insete.gr/el-gr/SETE-Training/%CE%A3%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%94%CE%B9%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%9B%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82/Article/i_naid/283/i_ncsid/1/rft/true |
ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες & υπεύθυνους επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, “Management Masterclass Ενοικιαζόμενων Δωματίων”, βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις στη διοίκηση και τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Επιπλέον θα προσαρμοστούν στο ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό περιβάλλον όπου τα κοινωνικά δίκτυα και οι διαδικτυακές εφαρμογές παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην επικοινωνία όσο και στη διαχείριση του πελάτη.
- Στοιχεία επικοινωνίας και σημασία τους
- Τί περιμένουν οι πελάτες από εσάς στο τηλέφωνο;
- Άνοιγμα επικοινωνίας – υποδοχή κλήσης
- Θετική επικοινωνία και φρασεολογία
- Πώς παρουσιάζω και προωθώ τις υπηρεσίες μου
- Upselling και cross selling
- Χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων πελατών
- Αρχές και κανόνες γραπτής επικοινωνίας – e-mails
- Χρήση εφαρμογών γραφείου (MS Office) για αποτελεσματική διαχείριση - Διαχείριση δεδομένων με χρήση Excel - Εντοπισμός και Εξαγωγή δεδομένων
- Αναγνώριση και αξιοποίηση ευκαιριών από τα δεδομένα μας - Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων
- Διαχείριση σελίδας Facebook - Μάρκετινγκ στο Facebook
- Χρήση των κοινωνικών δικτύων για τη καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
- Η σημασία του TripAdvisor - Καλές πρακτικές χρήσης του TripAdvisor
- Διαχείριση όλων των ψηφιακών καναλιών
Χάρτης
Φόρτωση χάρτη...