Στην τελετή έναρξης για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου laserάστραψαν, video wall πλημμύρισαν με εικόνες και τέλεια ηχοσυστήματα γέμισαν μελωδία για να επιβεβαιώσουν την εξέλιξη της σύγχρονης Ελλάδας.
Ελπίζουμε να λειτούργησε το μήνυμα στα δισεκατομμύρια των τηλεθεατών. Η Ελλάδα δεν έχει μόνο ήλιο, θάλασσα και αρχαία. Έχει χώρους, συστήματα και ανθρώπους ικανούς στην οργάνωση.
Για την επόμενη τους εκδήλωση.
Συμβούλιο Τουρισμού Αθήνας συστάθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Αθηναίων Δ. Αβραμόπουλου και όλων των φορέων του Τουρισμού. Οι πρόεδροι, των Ξενοδόχων Αθηνών κ. Γ. Φωκάς, του Σ.Ε.Τ.Ε. κ. Σ. Κοκοτός, του H.A.T.T.A. κ. Τ. Αντωνίου, του Συνδέσμου της Ένωσης Επιβατηγών Πλοίων κ. Α. Ποταμιάνος γνωρίζουν τις τεράστιες δυνατότητες των μεγαλουπόλεων (βλ. Παρίσι) στη Συνεδριακή Βιομηχανία. Και μια ιστορική πόλη, όπως η Αθήνα, έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα. Ας δώσουν ιδιαίτερο βάρος σ’ αυτό το σημείο.
Ευχάριστη έκπληξη από τον ΕΟΤ. Ορίσθηκε project manager για το Συνεδριακό Τουρισμό. Η κα Βίκυ Γκόλφη.
«Ο πολιτισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς πόρους» επισήμανε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Ν. Σκουλάς στην απονομή των βραβείων του Α’ Εικαστικού Διαγωνισμού μεταξύ των φοιτητών της Α.Σ.Κ.Τ. Θεσμοθετημένος από τα Maris Hotels για να συμβάλει στην αναβάθμιση της πολιτιστικής ζωής.
Παραχώρησαν το Candia Maris, βράβευσαν με ταξίδια και αγόρασαν τα έργα.
Κάτι αλλάζει στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις!
Η καθιέρωση της Κω και ως Συνεδριακού προορισμού, είναι ο νέος μεγάλος στόχος του Δημοτικού Οργανισμού Τουρισμού. Το νησί θα «βουλιάξει» από συνέδρους γιατρούς.
Ένας από τους πιο καλόγουστους χώρους είναι το Margi Hotel στη Βουλιαγμένη.
Γήϊνα χρώματα, λουλούδια, ξύλο και συλλεκτικά κομμάτια για τουρισμό επιπέδου, όπως ο Συνεδριακός και των Incentives.
Συγχαρητήρια στις κ. Ε. Δημοπούλου και Α. Βασιλά του τμήματος εκδόσεων και συνεδρίων της Γεν. Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας για την οργάνωση και τον επαγγελματισμό τους.
Το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών της Αθήνας (Athens Convention & Visitors Bureau) κέρδισε τρία πρώτα βραβεία για το πρόγραμμα marketing που εφαρμόζει.
Δεν φαντάζομαι να νομίζατε ότι πρόκειται για την Αθήνα της Ελλάδας. Για την Αθήνα των ΗΠΑ πρόκειται!
(Από την εφημερίδα TGG Greece)
Το μήνυμα του ΕΟΤ θα πρέπει να είναι: η Ελλάδα έχει όλα όσα χρειάζονται για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης εκδήλωσης.
«Μπορείτε να οργανώσετε το επόμενο Συνέδριό σας στην Ελλάδα!»
Δεν έχει μόνο κολώνες, άμμο, θάλασσα.
Έχει και επαγγελματίες.
Έχει και σύγχρονο εξοπλισμό.
Έχει και πείρα.
Με φωτογραφίες video, prospectus, περιοδικά, οδηγούς. Και γιατί όχι, εφφέ, happenings, multimedia, internet, computers.
Μα επιτέλους ειδικοί είμαστε. Στην οργάνωση παρουσιάσεων, στοProduct Launch.
Ας το πάρουν απόφαση. Πέρα από τους ρομαντισμούς. Και ο Συνεδριακός Τουρισμός είναι Product και χρειάζεται Launch. Επαναλαμβάνω τις λέξεις κλειδιά για το προϊόν «η Ελλάδα ως Συνεδριακός προορισμός».
ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΠΕΙΡΑ (που μας αμφισβητούν) και ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (που αγνοούν ότι έχουμε).
Το ούζο με το χταποδάκι δεν μας το αρνείται κανείς.
Το υποσχέθηκε η υπουργός και Τουρισμού κ. Βάσω Παπανδρέου. Σύντομα θα πραγματοποιηθεί το Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο της Αθήνας.
Στο 4ο του τεύχος το μηνιαίο περιοδικό ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, στο 5ο του τεύχος το ετήσιο πια (κάθε Σεπτέμβριο) δίγλωσσο διεθνές
περιοδικό / οδηγός ΣΥΝΕΔΡΙΟ – SYNEDRIO.
Προσπαθούμε να βοηθήσουμε την Συνεδριακή Βιομηχανία της Ελλάδας και Κύπρου. Η σχέση όμως ας είναι αμφίδρομη. Στείλτε μας ειδήσεις, πληροφορίες, γνώμες. Είτε αφορούν τη δουλειά σας είτε είναι γενικές επισημάνσεις.
Ο κλάδος των Συνεδρίων και Ταξιδίων Κινήτρων απογειώνεται!
Πάρτε θέση!
(Σεπτέμβριος 1997)