της Έλενας Καραγκούνη
Το 80% των εταιρικών χορηγών ενδιαφέρεται να επενδύσει σε εικονικές εκδηλώσεις αλλά χρειάζονται αλληλεπίδραση, σύμφωνα με νέα έρευνα της AIM Group
Η AIM Group International, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε συνέδρια & εκδηλώσεις, πραγματοποίησε μια έρευνα για να κατανοήσει εάν και πώς οι φαρμακευτικές και βιοϊατρικές εταιρείες πρέπει να επενδύσουν στη χορηγία ψηφιακών εκδηλώσεων. Η έρευνα «Χορηγώντας εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης Covid» πραγματοποιήθηκε μεταξύ 350 εκπροσώπων φαρμακευτικών και βιοϊατρικών εταιρειών που καλύπτουν όλους τους σημαντικούς τομείς της θεραπευτικής.
Ο στόχος της έρευνας ήταν να μάθει πώς οι χορηγοί υποστηρίζουν εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια αυτής της έκτακτης κατάστασης για την υγεία, και ιδίως τις νέες ευκαιρίες που προσφέρονται από ψηφιακές και υβριδικές εκδηλώσεις. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ότι το ενδιαφέρον για νέες εικονικές πλατφόρμες είναι υψηλό, αλλά οι εταιρείες εξακολουθούν να είναι πεπεισμένες ότι η παρουσία, πρόσωπο με πρόσωπο, εκδηλώσεων προσφέρει μεγαλύτερη αξία.
Ακολουθεί ένα στιγμιότυπο των ευρημάτων της έρευνας:
· Το 58% των ερωτηθέντων θα χρηματοδοτούσαν εκδηλώσεις φυσικής παρουσίας, που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου 2020.
· Το 72% θα ενδιαφερόταν για υβριδικές λύσεις που συνδυάζουν φυσική παρουσία με ψηφιακές εκδηλώσεις.
· Το 78% θα ενδιαφερόταν να χρηματοδοτήσει πλήρως εικονικές εκδηλώσεις.
· Πώς πρέπει να είναι ένα εικονικό συμβάν, σύμφωνα με τους ερωτηθέντες; Διαδραστικό, ευέλικτο, 3D και σε επαυξημένη πραγματικότητα (μακριά από τις συνηθισμένες βιντεοκλήσεις ή διαδικτυακά σεμινάρια) και με δυνατότητα παρακολούθησης δεδομένων.
· Το 99,5% θεωρεί χρήσιμο ότι τα περιεχόμενα είναι διαθέσιμα κατόπιν ζήτησης μετά το συνέδριο, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη διαθεσιμότητα για τους συμμετέχοντες και μεγαλύτερη προβολή για τους χορηγούς.
· Το 72% θα ήθελε να δει την εξ αποστάσεως μάθηση (DL) ενσωματωμένη στην ψηφιακή εκδήλωση, η οποία θα είναι διαθέσιμη μετά το συνέδριο.
· Το 56% των χορηγών θα ήθελε να επενδύσει λιγότερα σε εικονικές εκδηλώσεις, το 34% θα επενδύσει το ίδιο και το 10% είναι πρόθυμοι να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς, εάν διασφαλιστεί μεγαλύτερη προβολή.
“Η άνευ προηγουμένου κρίση και αλλαγή στον τομέα των συσκέψεων μας ώθησε να πραγματοποιήσουμε μια ειδική έρευνα, για να κατανοήσουμε καλύτερα, εάν οι παραδοσιακοί χορηγοί συνεδρίων (φαρμακευτικές και βιοϊατρικές εταιρείες) ενδιαφέρονται για ψηφιακές εκδηλώσεις και πώς θα επενδύσουν”, εξηγεί η Gaia Santoro, επικεφαλής του τμήματος χορηγιών της AIM Group International.
“Πρώτα απ ‘όλα, ο μεγάλος αριθμός απαντήσεων που λάβαμε σε σύντομο χρονικό διάστημα ήταν αξιοσημείωτος. Αυτό τονίζει ότι αυτό το θέμα είναι δημοφιλές για εταιρείες, που θέλουν να επικοινωνήσουν με το κοινό-στόχο τους, παρά την κρίση στην υγεία. Είναι επίσης αξιοσημείωτο, ίσως ακόμη και εκπληκτικό, που η πλειοψηφία των εταιρικών χορηγών επιθυμεί να δει την επιστροφή -πρόσωπο με πρόσωπο- εκδηλώσεων από το Φθινόπωρο. Αυτό υπογραμμίζει ότι οι Χορηγοί θεωρούν ότι οι εκδηλώσεις σε φυσική παρουσία βρίσκονται σε κρίσιμη στιγμή και δεν θέλουν να τις δουν να εγκαταλείπονται ή να θεωρούνται παρωχημένες λόγω των ψηφιακών ευκαιριών. Τέλος, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι χορηγοί είναι έτοιμοι να παρέχουν υποστήριξη για την πραγματοποίηση νέων εικονικών εμπειριών, υπό την προϋπόθεση ότι το επιστημονικό περιεχόμενο είναι σχετικό, οι συμμετέχοντες έχουν δεσμευτεί και η αλληλεπίδραση με τους χορηγούς είναι εγγυημένη”.