Το Τουριστικό προϊόν “Αθήνα” θα μπορούσε να απογειωθεί κι’ άλλο, με ενέργεια αντίστοιχη αυτής του Μιλάνο. Η Αθήνα είναι η πόλη με τα περισσότερα γκράφιτι. Ασχήμια.
Ασχήμια = κακό Τουριστικό προϊόν.
Μια ανάλογη προσπάθεια από το Δήμαρχο της Αθήνας κ. Καμίνη, θα είχε πολλαπλάσιο όφελος και πολύ μικρότερο κόστος, από το να στέλνονται κάποιοι από την ηγεσία και το πολυπληθές προσωπικό, της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, με Διευθ. Σύμβουλο τον κ. Γαληνό, σε ωραία ξενοδοχεία, ωραίων πόλεων, όπου γίνονται Διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Και να δίνονται συνεντεύξεις τύπου σε δημοσιογράφους (σχεδόν πάντα Έλληνες).
Κωνσταντίνος Καραγκούνης, Αρχιτέκτονας