Πώς βλέπετε το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα και ποιοι παράγοντες θα βοηθούσαν;
Πιστεύω ότι σήμερα, περισσότερο από ποτέ, χρειάζεται να αποδείξουμε στους φίλους συνεργάτες μας από το εξωτερικό ότι παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Αυτό απαιτεί περισσότερους εξειδικευμένους επαγγελματίες στον κλάδο μας και βέβαια περισσότερες και καλύτερες Συνεδριακές Αίθουσες, διεθνών προδιαγραφών που να μπορούν να φιλοξενήσουν μεγάλες Διοργανώσεις. Είμαστε υποχρεωμένοι να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες και προϊόντα για να προχωρήσουμε μπροστά, κατά το Citius, Altius, Fortius, δηλαδή πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά. Η Ελλάδα συνδυάζει ιδανικά το επαγγελματικό Συνέδριο, με την ιστορία της, τους αρχαιολογικούς θησαυρούς, τον ήλιο, τη θάλασσα και τον καταγάλανο ουρανό, στοιχεία που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη αξία σε μια διοργάνωση.
Ποια τα οφέλη της ελληνικής οικονομίας/κοινωνίας από τα συνέδρια;
Είναι ένας Κλάδος με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Ο συνεδριακός τουρισμός όταν πηγαίνει σε μια περιοχή την αναβαθμίζει οικονομικά σε μεγάλο βαθμό, αυξάνοντας τις θέσεις εργασίας και ενισχύοντας την τοπική αγορά. Επίσης, η φιλοξενία ενός μικρού ή μεγάλου Συνεδρίου προβάλλει την τοπική παράδοση και παραγωγή. Η Ελλάδα και οι Έλληνες, εκτός από την ομορφιά του φυσικού τοπίου διαθέτουν επιπλέον έμφυτη φιλοξενία, αλλά και υψηλό επαγγελματισμό. Το γεγονός αυτό μας προσφέρει συγκριτικό πλεονέκτημα μη ανταγωνίσιμο για πολλές χώρες. Δε μένει παρά να το αξιοποιήσουμε.
Κατά τη γνώμη σας, τι χαρακτηρίζει ένα επιτυχημένο Συνέδριο ή Event;
Για μένα μία είναι η απάντηση: μία διοργάνωση πρέπει να έχει λόγο ύπαρξης και να έρθει στη σωστή στιγμή. Να έχει δηλαδή ουσιαστικό, χρήσιμο περιεχόμενο και πραγματικό όφελος για τους συμμετέχοντες. Αυτό είναι και το στοιχείο που εμείς επισημαίνουμε και αναδεικνύουμε στις Επιστημονικές διοργανώσεις που αναλαμβάνουμε, ιδίως όταν πρόκειται για εκστρατείες ενημέρωσης για την Υγεία ή άλλα συνέδρια. Έτσι εξασφαλίζεται η επιτυχία του Event και η συμμετοχή του κοινού. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα που μπορεί να σκεφτεί κανείς, όπως εξειδικευμένοι ομιλητές, σωστή οργάνωση, όμορφα έντυπα, επιλογή τόπου και χώρου, εξοπλισμός, τεχνολογικά μέσα κ.α. είναι πολύ σημαντικά θέματα που αγγίζουν την οργάνωση και τα οποία κάθε σωστό γραφείο PCO πρέπει να διαχειριστεί με επιτυχία.
Ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα της New Event Generation;
Το συγκριτικό πλεονέκτημά μας είναι η πολύ καλή γνώση και εμπειρία του χώρου των επιστημονικών διοργανώσεων, οι ιδιαιτερότητες και οι δυσκολίες του. Φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι και ακολουθούμε αυστηρά τις διαδικασίες που απαιτούνται με τους αρμόδιους Φορείς για τη διοργάνωση μιας Επιστημονικής συνάντησης. Το δεύτερο πολύ βασικό χαρακτηριστικό μας είναι ότι ακούμε προσεκτικά, καταγράφουμε και αναλύουμε τις ανάγκες του πελάτη, δημιουργώντας έτσι το ιδιαίτερο προφίλ του κάθε Έργου. Η διαδικασία αυτή μας επιτρέπει στη συνέχεια να είμαστε ταχύτατοι στις αποφάσεις και ακριβείς στις ενέργειές μας.
Ένας προμηθευτής (ξενοδοχείο, οπτικοακουστικά, catering, συνεδριακά είδη, …) τι πρέπει να κάνει για να σας κερδίσει;
Ασφαλώς περιμένω οικονομικότερες προσφορές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς δεν υπάρχει πλέον περιθώριο ούτε για 1 «περιττό» ευρώ. Ωστόσο, κύριο κριτήριο επιλογής παραμένει η υψηλή ποιότητα που θα πρέπει να προσφέρει. Θεωρώ ότι κάθε επαγγελματίας στο χώρο αυτό, όσο μικρός ή μεγάλος κρίκος κι αν είναι στην αλυσίδα μιας διοργάνωσης, παίζει το δικό του σπουδαίο ρόλο στην επιτυχία ή στην αποτυχία. Και επειδή οι προμηθευτές/συνεργάτες είναι ο καθρέφτης του γραφείου μας, είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στις επιλογές μας. Επίσης, στο χώρο αυτό ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν αρκεί να αποκτήσεις έναν πελάτη, θα πρέπει να μπορείς και να τον διατηρήσεις. Και αυτό απαιτεί ευελιξία και καλά αντανακλαστικά ώστε να προσαρμόζεσαι στις απαιτήσεις του, αλλά και στις γενικότερες συνθήκες των καιρών, χωρίς να κάνεις «εκπτώσεις» στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρεις.
Ποιοι οι στόχοι της New Event Generation για τα επόμενα χρόνια;
Η New Event Generation από την πρώτη μέρα λειτουργίας της έως σήμερα παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία και έχει εδραιώσει πολύ καλές συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς του χώρου. Τόσο εγώ όσο και το υπόλοιπο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, αγαπάμε πολύ αυτό που κάνουμε και καθημερινό μας στοίχημα είναι να καταθέτουμε το καλύτερο και πιο δημιουργικό κομμάτι του εαυτού μας, ο καθένας στον τομέα του. Είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον. Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και να τους προσφέρουμε περισσότερες και καλύτερες λύσεις. Ασφαλώς με ενδιαφέρει η διεύρυνση του πελατολογίου και η καθιέρωση της New Event Generation στον Επιστημονικό Συνεδριακό Χώρο. Θεωρώ όμως εξίσου σημαντικό και το να συμβάλλουμε μέσα από την καθημερινή πρακτική μας στη δημιουργία συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού και στην εξάλειψη κάθε φαινομένου που δυσφημεί τη χώρα και βλάπτει τον Κλάδο μας.
[divider]
Ανδριάνα Βαρύγιαννη: Αποφοίτησε το 2004 από το Πανεπιστήμιο του Portsmouth στη Μεγάλη Βρετανία, έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές της στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εργάστηκε για 2 χρόνια στο Λονδίνο σε όμιλο εταιρειών του φαρμακευτικού κλάδου.
Επιστρέφει στην Ελλάδα το 2006 και εργάζεται ως Στέλεχος εταιρείας Οργάνωσης Επιστημονικών Συνεδρίων, όπου διανύει μια επιτυχημένη πορεία 2 ετών και αποκτά σημαντική εμπειρία στον χώρο αυτό, λαμβάνοντας μέρος στην οργάνωση δεκάδων Επιστημονικών Συνεδρίων και Ημερίδων.
Ο κλάδος της Υγείας την κερδίζει και θέλοντας να αποκτήσει μια σφαιρική εικόνα, εργάζεται για 2 χρόνια σε πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία στον τομέα της υποστήριξης της διοίκησης και των πωλήσεων.
Το 2009 αποφασίζει να ιδρύσει τη δική της εταιρεία, τη New Event Generation, παρέχοντας εξειδικευμένες πρότυπες υπηρεσίες διαχείρισης Συνεδρίων σε εταιρείες και οργανισμούς στον κλάδο της Υγείας. Με γνώμονα την ανάπτυξη μακρόχρονων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, η εταιρεία διανύει το 4ο επιτυχημένο έτος λειτουργίας της καταγράφοντας ανοδική πορεία και σημαντικές συνεργασίες μέχρι σήμερα.
(Μάρτιος 2013)