Youth Marketing Showcase

Loading Map....

Ημερομηνία
30/11/2017

Χώρος
Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Πόλη : Μαρούσι

Γεωγραφικό Διαμέρισμα

Πληροφορίες

Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας :

Επαγγελματίας Οργανωτής / PCO :

Τηλέφωνο : 210 6617 777

Email : fkiourtsidakis@boussias.com 

Website : www.youthmarketing.gr/


«Sneak peek» στο μέλλον για brands και επιχειρήσεις

O Tom Palmaerts, ένας από τους καλύτερους ομιλητές σε θέματα Youth στην Ευρώπη, έρχεται στις 30 Νοεμβρίου στο Youth Marketing Showcase, λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του Youth Trend Report 2017-2018 της εταιρείας του Trendwolves, για να μοιραστεί με το ελληνικό κοινό insights και έμπνευση.

Μέσα από 6 μελλοντικά youth trends που αναμένεται να επηρεάσουν στο μέλλον τις αγορές και τις επιχειρήσεις, θα παρουσιάσει future influencers, στρατηγικές marketing και καινοτόμες λύσεις, προσφέροντας μία «ματιά» στο μέλλον των επιχειρήσεων. O Tom θα εστιάσει στο μέλλον της τεχνολογίας, του mobility, του finance, της μόδας, του retail και των… ανθρώπων. Ποια είναι η νέα γενιά καταναλωτών; Πώς να τους προσεγγίσετε σε ένα phygital κόσμο;

O Tom Palmaerts:

Θα δώσει πολύτιμα insights αναφορικά με το youth culture μέσα από την πιο πρόσφατη έρευνα Youth Trend Report. Θα «αποκρυπτογραφήσει» τις διαφορές των σημερινών νέων με τις προηγούμενες γενιές.
Θα εξηγήσει πώς, με αφετηρία τους νέους, μπορούμε να δημιουργήσουμε νέες επιχειρηματικές ιδέες για το μέλλον.
Μέσα από πρακτικά παραδείγματα, θα μιλήσει για τη συνδημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών με τους νέους.
Θα αναφερθεί σε χαρακτηριστικά παραδείγματα cases από brands όπως BNP Paribas και Hello bank, για τις οποίες, μέσα από δράσεις experimental marketing, δημιουργήθηκαν, σε συνεργασία με τους νέους, νέα phygital retail concepts. Θα αναφερθεί στη συνεργασία με τους καλύτερους σεφ σοκολάτας στον κόσμο, με σκοπό τη δημιουργία του «μέλλοντος της σοκολάτας», βασισμένο σε youth insights.

Who is who?
O Tom Palmaerts είναι keynote speaker και trend consultant σε θέματα youth culture και συνεργάζεται με brands όπως Callebaut, Clariant, Coca-Cola, HP, Palm, PwC, Sony Music, Hello Bank, BNP Paribas Fortis, Samsonite, Bacardi και Toyota. Το 2008, αναδείχτηκε ως «Youth trend specialist of the year» από την ολλανδική πλατφόρμα trendwatching Second Sight, ενώ από το 2012, διδάσκει «scenario thinking» και «trendwatching» στο University College Ghent. Τον Σεπτέμβριο του 2013, απέσπασε τη διάκριση του «Trendwatcher of The Year», ενώ το 2015 εξέδωσε το βιβλίο του «Futures».

 


Ετικέτες: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Ανθρώπινο Δυναμικό - Management - Marketing - Συμβουλευτική... )
Print Friendly, PDF & Email
Scroll To Top