ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Strategic Revenue Optimization & Yield Management

Loading Map....

Ημερομηνία
17/01/2018 - 18/01/2018

Χώρος
-

Πόλη : Ρόδος

Γεωγραφικό Διαμέρισμα

Πληροφορίες

Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας :

Επαγγελματίας Οργανωτής / PCO :

Τηλέφωνο :

Email :

Website : www.insete.gr/el-gr/SETE-Training/%CE%A3%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%A0%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-Marketing/Article/i_naid/271/i_ncsid/1/rft/true


Προφιλ Συμμετεχόντων 

Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε εργαζόμενους που έχουν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της στρατηγικής της επιχείρησης στους τομείς της Υποδοχής, των Κρατήσεων και του Revenue Management και θα είναι σε θέση να μεταφέρουν στις ομάδες τους, τις γνώσεις που θα αποκομίσουν από το σεμινάριο.

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

Το σεμινάριο Strategic Revenue Optimization, περιλαμβάνει μία τριπλή προσέγγιση μεγιστοποίησης εσόδων συνδιάζοντας τα προγράμματα: Transient Edge, Front Desk Upselling και Food and Beverage Suggestive Selling.

Κατά την εκπαίδευση αναλύονται συγκεκριμένες τεχνικές και απαιτούμενες δεξιότητες με σκοπό τη μέγιστη δυνατή αύξηση των εσόδων από τα προαναφερόμενα τμήματα του Ξενοδοχείου. Η επιχείρηση με αυτό τον τρόπο θα έχει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσει μακροπρόθεσμα τα source of business όπως και το Market mix.

  • Πώς η σχέση με τον πελάτη μπορεί να επηρεάσει θετικά τα έσοδα;
  • Ποια από τα τμήματα της επιχείρησης μπορούν να επιφέρουν κέρδος;
  • Πώς μπορώ να πείσω έναν πελάτη μέσω μίας τηλεφωνικής επικοινωνίας να κλείσει ένα δωμάτιο, εστιάζοντας περισσότερο στα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου
  • Πώς κατά την άφιξη του πελάτη είμαι σε θέση να αναγνωρίσω τις ανάγκες του, έτσι ώστε να μπορέσω να του προτείνω διαφορετικό τύπο δωματίου, (αποκλείοντας την ευκολία ενός upgrade δωματίου
  • Πώς μπορώ να μετατρέψω έναν shopper σε buyer, έτσι ώστε να αυξηθεί η μέση τιμή και το conversion rate
  • Ομαδική άσκηση- Πόσο καλά γνωρίζω το προϊόν μου (όλα τα τμήματα)
  • Η ικανότητα δημιουργίας μιας μοναδικής ολοκληρωμένης γευστικής εμπειρίας προς τους πελάτες των Επισιτιστικών τμημάτων
  • Cross-selling. Αποτελεσματική προώθηση όλων των τμημάτων του Ξενοδοχείο
  • Δημιουργώντας συναισθήματα (εμπιστοσύνη, αξιοπιστία, επικοινωνία)
  • Το μοντέλο επιρροής
  • Η έννοια του Yield Management και πώς αυτή μπορεί να επηρεάσει την τιμολογιακή πολιτική και τη στρατηγική της επιχείρησης.

Εκπαιδευτικός Φορέας

Signature Europe

Εκπαιδευτής

Χρήστος Τριανταφυλλόπουλος (Κωδικός ΛΑΕΚ 61848)

O Χρήστος έχει σπουδάσει Ξενοδοχειακό Management στην Ελβετία όπου απέκτησε πτυχίο από το ινστιτούτο ΙΗΤΤΙ Switzerland. Έχει εργαστεί για χρόνια σε ξενοδοχεία του εξωτερικού σε διάφορες πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, οι Βρυξέλλες και το Ντουμπάι. Η εκπαιδευτική του εμπειρία ξεπερνά τις 8,000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 90 ξενοδοχεία. Η εξειδίκευση του αφορά τους τομείς του Revenue Management, Performance Management και Rooms Division operations.

Διάρκεια: 16 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη 17/1/2018, 10:00 – 18:15

Πέμπτη 18/1/2018, 10:00 – 18:15

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 100€

Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ: 100€

Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 160€


Ετικέτες: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Ανθρώπινο Δυναμικό - Management - Marketing - Συμβουλευτική... )
Print Friendly, PDF & Email
Scroll To Top