ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Management Masterclass Ενοικιαζόμενων Δωματίων

Loading Map....

Ημερομηνία
20/02/2018 - 22/02/2018

Χώρος
-

Πόλη : Κέρκυρα

Γεωγραφικό Διαμέρισμα

Πληροφορίες

Επιστημονική Εταιρεία / Φορέας : Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ)

Επαγγελματίας Οργανωτής / PCO :

Τηλέφωνο :

Email :

Website : www.insete.gr/el-gr/SETE-Training/%CE%A3%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%94%CE%B9%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%9B%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82/Article/i_naid/283/i_ncsid/1/rft/true


ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες & υπεύθυνους επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, “Management Masterclass Ενοικιαζόμενων Δωματίων”, βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις στη διοίκηση και τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Επιπλέον θα προσαρμοστούν στο ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό περιβάλλον όπου τα κοινωνικά δίκτυα και οι διαδικτυακές εφαρμογές παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην επικοινωνία όσο και στη διαχείριση του πελάτη.

  • Στοιχεία επικοινωνίας και σημασία τους
  • Τί περιμένουν οι πελάτες από εσάς στο τηλέφωνο;
  • Άνοιγμα επικοινωνίας – υποδοχή κλήσης
  • Θετική επικοινωνία και φρασεολογία
  • Πώς παρουσιάζω και προωθώ τις υπηρεσίες μου
  • Upselling και cross selling
  • Χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων πελατών
  • Αρχές και κανόνες γραπτής επικοινωνίας – e-mails
  • Χρήση εφαρμογών γραφείου (MS Office) για αποτελεσματική διαχείριση – Διαχείριση δεδομένων με χρήση Excel – Εντοπισμός και Εξαγωγή δεδομένων
  • Αναγνώριση και αξιοποίηση ευκαιριών από τα δεδομένα μας – Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων
  • Διαχείριση σελίδας Facebook – Μάρκετινγκ στο Facebook
  • Χρήση των κοινωνικών δικτύων για τη καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
  • Η σημασία του TripAdvisor – Καλές πρακτικές χρήσης του TripAdvisor
  • Διαχείριση όλων των ψηφιακών καναλιών

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤEΣΔημήτρης Σεραφειμίδης (Κωδικός ΛΑΕΚ: 20009)

Ο Δημήτρης είναι σύμβουλος επιχειρήσεων με κύρια θέματα γύρω από το marketing, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing, του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής και εκπρόσωπος στην Ελλάδα του πανεπιστημίου του Rochester Νέας Υόρκης. Έχει εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες σε προγράμματα που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες.

Πέτρος Μπουχώρης (Κωδικός ΛΑΕΚ: 20009)

Ο Πέτρος έχει σπουδάσει Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.   Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (ΜΒΑ) από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και διδακτορικό στη Στρατηγική Επιχειρήσεων στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από το ίδιο πανεπιστήμιο.  Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις marketing ελληνικών επιχειρήσεων. Διδάσκει Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρηματικότητα σε προπτυχιακό και  μεταπτυχιακό επίπεδο σε διάφορα ακαδημαϊκά ιδρύματα ενώ έχει εκπαιδεύσει πολλά στελέχη της ελληνικής αγοράς σε θέματα Μάρκετινγκ, Digital Marketing και Social Media.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018, 10:00-18:00

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018, 10:00-18:00

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018, 10:00-18:00

 

ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ

Επαγγελματίες του τουρισμού που καλύπτουν μόνοι τους το κόστος: 100€

Επιχειρήσεις Μέλη ΣΕΤΕ: 100€

Επιχειρήσεις Μη Μέλη ΣΕΤΕ: 160€


Ετικέτες: ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (Γαστρονομικός - Αναψυχής - Συνεδριακός - Ιατρικός - Εναλλακτικός Τουρισμός... ), ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Ανθρώπινο Δυναμικό - Management - Marketing - Συμβουλευτική... )
Print Friendly, PDF & Email
Scroll To Top